Znamy laureatów konkursu ODIDO „Zostań Mistrzem Zakupów”
7 lutego w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu „Zostań Mistrzem Zakupów”. Akcja była skierowania do wszystkich franczyzobiorców działających w ramach sieci ODIDO. Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. zł, a nagrodami głównymi były auta dostawcze.
Konkurs „Zostań Mistrzem Zakupów” to ogólnopolska akcja skierowana do franczyzobiorców sieci ODIDO. Trwał on od 1.09. do 30.11.2022 r. Informacje o konkursie pojawiły się między innymi na stronie internetowej, w mobilnej aplikacji MAKRO Polska oraz były przekazywane w kontakcie bezpośrednim przez Przedstawicieli Handlowych MAKRO.
Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska – Organizując konkurs chcieliśmy podziękować franczyzobiorcom za ich wkład i zachęcić ich do dalszej współpracy.
Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniono 2 laureatów nagrody głównej, są to właściciele sklepów ODIDO w Gdyni i w Żorach, którzy wygrali samochody marki: Opel VIVARO i Opel COMBO CARGO XL.
Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. złotych. – Zależało nam, żeby nagrody były atrakcyjne dla uczestników – dodaje Robert Dąbek. Dlatego pozostali uczestnicy mieli szansę wygrać sprzęty elektroniczne, między innymi MacBook Pro czy iPhone 13 Pro.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl