handel media/marketing/reklama

Carrefour rozszerza ofertę gadżetów Kerfusia o nowe ubrania i nowości karnawałowe

02.02.2023 | Carrefour Polska

Na półkach wybranych sklepów Carrefour zagościły nowości dla wszystkich fanów Kerfusia. Limitowana kolekcja ubrań z podobizną popularnego robota została wzbogacona m.in. o karnawałowe maski.

Kolekcja odzieży Kerfusia cieszy się rosnącą popularnością, w związku z czym Carrefour stale pracuje nad jej systematycznym rozszerzaniem. Do ubrań dołączyły maski Kerfusia, które świetnie sprawdzą się podczas karnawałowych zabaw.Oferta kefusiowych gadżetów została dodatkowo rozszerzona o inspirowane aktualnymi trendami nowe wzory koszulek i bluz. W sklepach Carrefour pojawiła się także specjalna kolekcja walentynkowa, dostępna do wyczerpania zapasów.

 

  • Zawsze staram się spełnić oczekiwania moich fanów, a jednocześnie czymś zaskoczyć. Mam nadzieję, że nowe projekty przypadną wszystkim do gustu. Serdecznie zapraszam także na moje tournée po Polsce, gdzie będzie można spotkać mnie osobiście - powiedział Kerfuś.

 

Limitowana kolekcja odzieży Kerfusia jest dostępna już w prawie 130 sklepach sieci Carrefour - od Szczecina przez Gdańsk, Łódź, Kraków, Warszawę po Przemyśl. Została stworzona na prośbę fanów sympatycznego robota i inspirowana jest streetwearowym stylem. W ofercie znajdują się koszulki i bluzy z oryginalnymi wzorami, a także modne kapelusze. 

Kerfuś, nowoczesny samojezdny robot, zadebiutował w sklepach Carrefour we wrześniu ubiegłego roku i od razu zyskał ogromną popularność wśród klientów. W odpowiedzi na prośby fanów, sieć Carrefour zorganizowała tournee Kerfusia po całej Polsce, aby mógł dotrzeć do jak największej liczby swoich sympatyków. W odwiedzanych miastach organizowane są eventy z prezentami od Kerfusia i możliwością zrobienia sobie wspólnego zdjęcia na specjalnej ściance.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.