ekonomia/biznes/finanse

Rozwój BLIKA dla biznesu w ING

24.11.2022 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING jako pierwszy bank na rynku uruchomił dla klientów korporacyjnych usługę płatności BLIK, a teraz umożliwia także płatności BLIK bez kodu (tzw. one click) w aplikacji mobilnej ING Business.

Po wykonanej płatności BLIKIEM w internecie klient może dodać sklep internetowy, w którym robi zakupy lub przeglądarkę z której korzysta do zapamiętanych. Dzięki temu kolejne zakupy w zapamiętanym sklepie lub przeglądarce nie będą już wymagały podawania kodu BLIK. Klient tylko potwierdza płatność w aplikacji mobilnej ING Business. Dzięki tej funkcji, płatności BLIKIEM w internecie będą przebiegały jeszcze szybciej i wygodniej z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Klienci mogą zarządzać zapamiętanymi sklepami i przeglądarkami w ustawieniach BLIKA w ING Business.

Udostępnienie płatności BLIK bez kodu to odpowiedź na bardzo duże zainteresowanie naszych klientów biznesowych płatnościami w e-commerce. Ponad 60% wszystkich transakcji zrealizowanych do tej pory BLIKIEM w ING Business to płatności w internecie. Teraz będą one jeszcze szybsze i prostsze – powiedziała Izabela Całusińska, Dyrektor odpowiedzialna za Cash Management w ING Banku Śląskim. W związku z rosnącą popularnością tej usługi, pracujemy nad dalszym rozwojem BLIKA dla biznesu – dodała I. Całusińska.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.ing.pl/przedsiebiorstwa-i-jst/karty-platnosci/karty-platnicze/blik-dla-biznesu

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii ekonomia/biznes/finanse

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

informacje o firmie