Siódmy sklep ambasadorski ODIDO w Żywcu
W czwartek 27.10.2022 r. odbyło się oficjalne otwarcie sklepu ODIDO w nowym formacie w Żywcu. Jest to siódmy sklep ambasadorski marki w Polsce.
W dniu otwarcia swoich klientów gościli właściciele sklepu pani Wiesława Jasek oraz pan Piotr Janik, którzy od 10 lat wspólnie prowadzą ODIDO w Żywcu. Dołączyli do nowego formatu sklepów i zostali ambasadorami marki będąc pewnymi, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż.
W ramach współpracy z marką pod zielono-pomarańczowym szyldem zostało zmodernizowane wnętrze sklepu: zastosowano nowe oświetlenie i chłodnictwo m.in. regał nabiałowy, a także nowoczesną aranżację działu warzywa/owoce. Dwukrotnie powiększono przestrzeń sali sprzedażowej do 120 m2 . Wdrożono również rozwiązania, takie jak kawa na wynos Costa Coffee czy gorące Hot Dogi. Dzięki temu sklep zyska jeszcze większą akceptację ze strony lokalnej społeczności.
Właściciele są przekonani, że zmiany wprowadzone w sklepie przyciągną uwagę nowych klientów. Uważają również, że dobrze dobrane przez ekspertów sieci ścieżka zakupowa klienta i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży. We współpracy z ODIDO właściciele doceniają miękką franczyzę. Daje ona m.in. możliwość wprowadzania lokalnego asortymentu – Pani Wiesława i Pan Piotr postawili na regionalne wędliny oraz świeże i ciepłe pieczywo.
Sieć ODIDO jest jednym z liderów pod kątem liczby sklepów w Polsce. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do lokalnych przedsiębiorców, dla których ważna jest niezależność oraz współpraca z partnerem, który na co dzień wspiera ich w prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl