handel media/marketing/reklama

Robert Stupak nowym dyrektorem marketingu i e-commerce w Carrefour Polska

04.10.2022 | Carrefour Polska

Wraz z początkiem października 2022 roku, Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Dołączył on również do Komitetu Wykonawczego sieci.

Robert Stupak posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.

Od marca 2020 r. pełnił funkcję dyrektora marketingu i e-commerce w sieci Bricoman, należącej do francuskiej grupy Adeo. Wcześniej, od marca 2014 r. zarządzał marketingiem sieci Kaufland w Polsce, będącej częścią niemieckiej Grupy Schwarz, gdzie odpowiadał m.in. za transformację marketingową oraz cyfrową firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w koncernie Hewlett-Packard, z którym związany był przez osiem lat, pełniąc różne funkcje kierownicze związane z marketingiem w Polsce i za granicą. Podczas pracy w Hewlett-Packard, w 2006 roku przeniósł się do centrali firmy w Londynie i odpowiadał za reklamę oraz zarządzanie marką w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Robert Stupak swoje wykształcenie zdobywał m.in. na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Politechnice Wrocławskiej.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).