handel nauka/edukacja/szkolenia

Polacy nie oszczędzają na szkole - markowe plecaki hitem tegorocznej wyprawki Carrefour

01.09.2022 | Carrefour Polska

Dane sprzedażowe Carrefour pokazują, że klienci kompletujący wyprawkę szkolną w tym roku, pomimo wysokiej inflacji, chętnie wybierają markowe produkty. Trend ten widać na przykładzie listy TOP10 najpopularniejszych w tej sieci artykułów szkolnych, wśród których znalazły się m.in. plecaki marek Vans oraz New Balance. W zakupach markowych produktów, które mogą posłużyć dzieciom nawet kilka sezonów, pomagają działania promocyjne firmy, w tym rabat -25% na markowy asortyment oraz zniżka wyprzedażowa do -35% na wybrane artykuły biurowe.

 

Hity sprzedażowe wyprawki szkolnej w Carrefour

Inflacja w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich. Z obserwacji wyborów zakupowych tegorocznej oferty artykułów szkolnych wynika, że klienci w czasie wzrostu cen stawiają na jakościowe produkty, które mogą posłużyć przez dłuższy czas. Trend ten widać szczególnie na przykładzie popularności markowych plecaków z modelami marek Vans i New Balance na czele, które okazały się jednymi z najpopularniejszych pozycji z oferty “back to school” sieci Carrefour. Wśród pozostałych TOP10 najlepiej sprzedających się artykułów szkolnych znalazły się także m.in.: drewniane kredki Bambino, papier xero HP, czy długopisy Bic Round Stic. W dokonywaniu jakościowych i korzystnych cenowo zakupów szkolnych pomagają liczne akcje promocyjne sieci Carrefour, przygotowane z okazji nowego roku szkolnego.

 

Wyprawka szkolna w czasie inflacji

Sieć Carrefour przygotowała atrakcyjną ofertę asortymentu szkolnego dostosowanego do każdego portfela z wyjątkowymi akcjami promocyjnymi. Dzięki szerokiej ofercie kupujący mogą w jednym miejscu znaleźć wszystkie niezbędne elementy wyprawki oszczędzając nie tylko czas, ale dzięki licznym akcjom promocyjnym także pieniądze. Co tydzień dostępne są nowe rabaty do 25% taniej na markowe produkty, w tym m.in. plecaki, worki czy piórniki. Dodatkowe rabaty są dostępne dla kupujących z aplikacją Mój Carrefour, np. obecnie trwająca promocja -20% na zeszyty. Posiadający Kartę Dużej Rodziny otrzymają natomiast 10% rabatu na całość zakupów we wszystkie dni tygodnia w postaci e-kuponu drukowanego w kasie. Dodatkowo, aby ułatwić zakupy przygotowującym się do rozpoczęcia roku szkolnego, Carrefour przygotował gotowe zestawy za 100 zł, 150 zł i 200 zł, które pomogą skompletować wyprawkę nie przekraczając zaplanowanego budżetu. Dodatkowo od 29 sierpnia trwa wyprzedaż do -30% na wybrane artykuły szkolne.

 

Najtańsza wyprawka z Carrefour

Według danych zgromadzonych przez aplikację Pan Paragon, w Carrefour dostępna jest najbardziej konkurencyjna cenowo oferta artykułów szkolnych w porównaniu z asortymentem wybranych innych sieci handlowych, w tym dyskontów*. Na potrzeby zestawienia porównano kilkanaście wybranych artykułów szkolnych z czterech sieci sklepów. Zapewnienie klientom korzystnych cenowo, dobrej jakości produktów stanowi jeden z priorytetów działalności Carrefour Polska. Oprócz sezonowych ofert specjalnych Carrefour oferuje swoim klientom liczne akcje promocyjne i programy oszczędnościowe, takie jak Karta Seniora uprawniająca do 10% zniżki na zakupy we wtorki, aplikacja Mój Carrefour zapewniająca 10% zniżki na weekendowe zakupy czy kampania cenowa „Zyskoteka”, która pozwalała na zakup poszczególnych produktów nawet o 40% taniej.

Lista TOP10 najlepiej sprzedających się artykułów szkolnych w sieci Carrefour Polska w dniach 22-28.08.2022 to: papier xero A4/50, plecak Vans, drewniane kredki Bambino 12 kolorów, plecak St.Right, papier xero HP, plecak Factor, okładki szkolne A5, długopis Bic Round Stic, plecak New Balance, farby plakatowe 12 kolorów.

 

*Żródło: https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/gdzie-wyprawka-szkolna-jest-najtansza-ta-siec-nie-ma-sobie-rownych/zwc3sp4?utm_source=facebook_extra&utm_medium=social&utm_campaign=Facebook_vertical&utm_term=autor_1&fbclid=IwAR1BvK_IofB7WA8BcjJBgACLAQ5ghE-fxqmFlx3ayfVDhzWb6u3dth1juWo

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.