nowe produkty/usługi handel

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce pojawił się 9.08. w hali MAKRO w Gdyni. Celem było zapoznanie przedsiębiorców z nowym formatem sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. To początek ODIDO EXPO. Sklepy modelowe pojawią się także w innych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia zaplanowane jest na 30 sierpnia we wrocławskiej hali MAKRO, 20 września w Rzeszowie oraz 11 października w hali zlokalizowanej w Ząbkach koło Warszawy. 

 

Otwarcie pierwszego sklepu modelowego w hali MAKRO w Gdyni cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem. – W czasie  Expo w Gdyni, które trwało od 9 do 16 sierpnia, odwiedziło nas kilkuset właścicieli sklepów. W ramach spotkań przedsiębiorcy dowiedzieli się więcej o naszym nowym formacie i poznali każdy element sklepu modelowego. Na miejscu towarzyszyli im przedstawiciele ODIDO, którzy na bieżąco odpowiadali na pojawiające się pytania, w tym na jak szybko można wprowadzić swój sklep do sieci.  – mówi Robert Dąbek, Menedżer ds. Franczyzy w MAKRO Polska.

 

Sklep modelowy wykorzystywany w ramach ODIDO Expo jest wierną repliką prawdziwego sklepu – Aby dobrze odzwierciedlić rzeczywiste wnętrze nowoczesnego ODIDO, sklep został w pełni zatowarowany, wyposażony w funkcjonalne regały i urządzania, oznakowany a nad wszystkim zawisło nowoczesne oświetlenie, podobnie jak w innych nowo otwieranych  sklepach naszej sieci. Nie mogło również zabraknąć kącika kawowego i urządzeń do przygotowywania ciepłych przekąsek, które są dostępne w naszej ofercie. – dodaje Robert Dąbek.

 

–  Poprzez sklepy modelowe w różnych miastach chcemy przybliżyć klientom nowy format sieci ODIDO. – mówi Robert Dąbek. – Zależy nam na bezpośrednim spotkaniu z właścicielami i przedstawieniu im pełnej oferty korzyści jakie gwarantuje wejście do sieci ODIDO. Właśnie dlatego przy okazji zakupów w MAKRO mogą obejrzeć odświeżone wnętrze i dowiedzieć się więcej o możliwościach współpracy.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl