nowe produkty/usługi handel

смачного! Ruszył tydzień kuchni ukraińskiej w Carrefour

24.08.2022 | Carrefour Polska

смачного! Ruszył tydzień kuchni ukraińskiej w Carrefour 

Ponad 200 oryginalnych produktów prosto z Ukrainy czeka na klientów sklepów Carrefour w całej Polsce w ramach rozpoczętego właśnie tygodnia kuchni ukraińskiej. To wyjątkowa okazja, aby spróbować zaskakujących smaków oraz wesprzeć naszych wschodnich sąsiadów. 

 

W sklepach Carrefour od 22 do 27 sierpnia trwają dni kuchni ukraińskiej. Akcja zbiega się czasowo z wyjątkowym świętem Dnia Niepodległości Ukrainy, które przypada na 24 sierpnia. Z tej okazji w sklepach pojawiły się charakterystycznie udekorowane ekspozycje, na których klienci znajdą nawet 200 produktów z kategorii napoje, słodycze, sosy, przekąski, marynowane warzywa, kawa, kasze, płatki i makarony zza naszej wschodniej granicy. 

Klienci trafią na typowe dla ukraińskiej gastronomii pozycje takie jak idealny do mięs sos adżyka po kaukasku od firmy Veres, kawior znanej ukraińskiej marki Steinhauer z kabaczka, a nawet suszony dorsz w paskach z firmy Ikroff. Według badań Polacy chcieliby kupować ukraińskie produkty i wspierać ich rozwój na polskim rynku. 

 

Solidarność Carrefour

Klienci Carrefour będą mogli nie tylko spróbować wyśmienitych smaków kuchni ukraińskiej, ale również pośrednio wspomóc naszych wschodnich sąsiadów. W wybranych sklepach można kupić dodatkowo wyjątkowe zabawki od firmy Mattel. Całkowity dochód ze sprzedaży wybranych rodzajów lalek Barbie oznaczonych symbolem niebiesko-żółtego serca, zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom z Ukrainy.

Carrefour aktywnie angażuje się również we wsparcie dla uchodźców znajdujących się na terenie naszego kraju, współpracując z fundacjami oraz stowarzyszeniami takimi jak Fundacja “Ocalenie”, Polski Czerwony Krzyż czy PAH. 

 

O kuchni ukraińskiej

Polacy coraz częściej eksperymentują w kuchni, przygotowując pyszne dania kuchni włoskiej, meksykańskiej czy azjatyckiej. Tymczasem wschodnia Europa, w tym ukraińska gastronomia, skrywa jeszcze wiele niespodzianek, których warto spróbować.

Najbardziej kojarzącym się z Ukrainą daniem jest barszcz ukraiński. Jednak, kiedy dla Polaków barszcz oznacza zupę z buraków, w Ukrainie pod tą nazwą kryje się wiele potraw, a w każdym regionie można spotkać różne jego warianty. Najczęściej do jego przygotowania stosuje się słoninę, kapustę, pomidory oraz czosnek. Tych produktów nie zabraknie na targu świeżości w Carrefour.

Gleby Ukrainy uznawane są za jedne z najbardziej urodzajnych na świecie. Wszystko za sprawą ogromnej powierzchni czarnoziemów, czyli najbardziej wartościowej ziemi pod względem rolniczym. Dlatego w ukraińskich potrawach tak dużo jest zbóż, chleba, kaszy i warzyw takich jak ziemniaki, buraki, kapusta, marchew, dynia, a także grzyby. Z takich produktów powstają na przykład ukraińskie pierogi jak pielmieni przypominające uszka czy warenyky w kształcie półksiężyca, z nadzieniem w postaci ziemniaków, smażonej cebuli, mięsa mielonego, kapusty, twarogu czy grzybów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.