handel

Otwórz swój hipermarket z Carrefour – sieć rusza z ofertą franczyzy dla sklepów wielkopowierzchniowych

16.08.2022 | Carrefour Polska

Carrefour inwestuje w rozwój oferty franczyzowej. Po sukcesie franczyzy supermarketów i sklepów convenience, sieć przygotowała ofertę współpracę w tym modelu dla segmentu hipermarketów. Pierwszy wielkopowierzchniowy Carrefour w Polsce prowadzony przez niezależnego przedsiębiorcę i franczyzobiorcę sieci rozpocznie działalność w Bełchatowie już we wrześniu tego roku.

Pierwszy sklep franczyzowy Carrefour powstał w Polsce 2007 roku w segmencie convenience. Od tego czasu sieć otworzyła w Polsce ponad 700 sklepów w tym formacie, a także ponad 30 supermarketów franczyzowych, z których pierwszy powstał w 2018 roku. Rozwój większego formatu nie tylko pozwolił firmie przyspieszyć ekspansję na polskim rynku, ale także pomaga jej rozwijać rentowność.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku oraz partnerów biznesowych, Carrefour przygotował ofertę franczyzową dla największych sklepów w swoim portfelu - hipermarketów. Podobnie jak w przypadku formatu supermarketów, Carrefour będzie rozwijał ten segment zarówno otwierając z partnerami biznesowymi nowe sklepy, jak również przekazując im te już działające. Pierwszym hipermarketem franczyzowym Carrefour będzie hipermarket tej sieci mieszczący się w Bełchatowie przy ulicy Kolejowej, który rozpocznie działalność w nowej formule już we wrześniu tego roku.

- Ofertę franczyzy hipermarketów Carrefour przygotowaliśmy dla przedsiębiorców posiadających własny lokal, ale także inwestorów, którzy chcieliby przejąć sklep już działający na lokalnym rynku. Oba te modele z sukcesem sprawdziły się w oferowanej przez nas od 2018 roku franczyzie w segmencie supermarketów. Mamy wielu zadowolonych partnerów, w tym również takich, którzy prowadzą z nami więcej niż jeden sklep, a w samym 2022 roku otworzyliśmy już łącznie 10 supermarketów franczyzowych Carrefourmówi Marek Lipka, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain w Carrefour Polska. - Co ważne, przekazując własny, funkcjonujący na rynku super- czy hipermarket, mamy pełną wiedzę na temat jego mocnych i słabych strony. Dane te udostępniamy naszym partnerom, a dzięki bliskiej współpracy, uzupełnieniu oferty o produkty i usługi z lokalnego rynku, a także dzięki zaangażowaniu naszych franczyzobiorców, wyniki takich sklepów rosną z tygodnia na tydzień. Jesteśmy przekonani, że format hipermarketów prowadzony w modelu franczyzowym, osiągnie podobny sukces na polskim rynkudodaje Lipka.

Hipermarket Carrefour w Bełchatowie to sklep o powierzchni 3500 metrów, który został otwarty w 2020 roku. Zatrudnia ok. 40 pracowników i oferuje klientom ponad 27.000 produktów. Wszyscy pracownicy obecnego sklepu Carrefour utrzymają zatrudnienie w nowej placówce franczyzowej. Hipermarket Carrefour w nowej odsłonie zarządzany przez franczyzobiorcę sieci będzie dostępny dla klientów od września br.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour)
i na LinkedInie (Carrefour).

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour)
i na LinkedInie (Carrefour).