internet ekonomia/biznes/finanse

Moje ING po raz kolejny z najwyższą oceną aplikacji mobilnej na polskim rynku bankowym

05.08.2022 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Aplikacja mobilna Moje ING otrzymała najwyższe oceny wśród aplikacji bankowych na polskim rynku. W sklepie App Store uzyskała ocenę na poziomie 4,9 oraz 4,8 w Google Play.

- W naszej codziennej pracy staramy się tworzyć atrakcyjne produkty i usługi dla klientów, zachowując przy tym wysoką jakość obsługi. Podejmujemy szereg działań, by utrzymać satysfakcję klientów na najwyższym poziomie. Przyznanie tak wysokich ocen przez bardzo wymagające jury, czyli samych użytkowników, jest dowodem, że udostępniamy im rozwiązania, które doskonale odpowiadają na ich oczekiwania. Nieustannie ulepszamy aplikację, dodajemy nowe funkcjonalności, w tym również z obszaru beyond banking. Z roku na rok rośnie liczba osób korzystających z naszej aplikacji mobilnej. Na koniec czerwca korzystało z niej już prawie 2,4 mln klientów - powiedział Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Moje ING to aplikacja pozwalająca klientom na szybki i bezpieczny dostęp do swoich kont oraz realizację płatności przy użyciu różnych form płatności mobilnych. Klienci mają szeroki wybór metod płatności kartą w telefonie oraz mogą korzystać z funkcjonalności BLIKA. Posiada również wiele funkcjonalności pozafinansowych. Użytkownicy mogą korzystać z dodatkowych rozwiązań ułatwiających codzienne sprawy, m.in. płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkingi oraz przejazdy autostradami. Aplikacja pozwala również na wygodniejsze załatwienie spraw urzędowych np. można złożyć wnioski 300+, 500+ czy RKO (Rodzinny Kapitał Opiekuńczy).

Dążenie do zapewnienia użytkownikom jak najlepszych doświadczeń jest istotnym elementem rozwoju aplikacji. Klienci mają możliwość ustawienia swoich skrótów na ekranie aplikacji przed zalogowaniem m.in. szybki przelew między swoimi kontami, płatności BLIK oraz podgląd salda swojego konta lub karty kredytowej. Użytkownicy aplikacji mogą w niej uruchomić transze kredytu po podpisaniu umowy, co wcześniej wymagało wizyty w oddziale. Klienci banku w Moim ING mogą również liczyć na całodobowe wsparcie Wirtualnego Asystenta, który odpowie na pytania lub wskaże odpowiednie miejsce w aplikacji.

Dużą uwagę bank przykłada do doskonalenia cyfrowych procesów operacyjnych oraz walki z cyberprzestępczością. Jako pierwszy bank w Polsce udostępnił weryfikację behawioralną w aplikacji mobilnej, która pozwala przeciwdziałać podszywaniu się osób trzecich pod użytkowników Mojego ING. Dzięki jej zastosowaniu wykonywane transakcje są w dodatkowy sposób zabezpieczone.

ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Obecnie klienci mają dostęp do rachunków i kart 8 banków. Również jako pierwszy bank w Polsce umożliwił wnioskowanie o pożyczkę w oparciu o historię kont z innych banków, dodanych do aplikacji Moje ING. W ramach szerokiej oferty dostępnej w pełni zdalnie klienci mogą również założyć firmę poprzez bankowość internetową.


Niedawno aplikacja mobilna Moje ING zajęła pierwsze miejsce w kategorii bankowość mobilna w konkursie Mobile Trends Awards (MTA) oraz zajęła trzecie miejsce w kategorii nagroda główna MTA spośród wszystkich nominowanych aplikacji.

 

Więcej informacji na temat rankingu aplikacji bankowych jest tutaj.

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

informacje o firmie