handel sprawy społeczne

Klienci Carrefour mogą pomagać bezgotówkowo na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej

26.07.2022 | Carrefour Polska

Dla klientów sieci Carrefour dostępny jest już nowy system Donateo, będący autorskim projektem BetterPOS, który umożliwia bezgotówkowe  przekazywanie donacji podczas płatności kartą. Operacja jest niezwykle prosta i dostępna dla każdego. W czasie płatności za zakupy na terminalu pojawia się pytanie o chęć przekazania wsparcia finansowego w wysokości 2 zł na rzecz PAH. Od dzisiaj rozwiązanie będzie dostępne w piętnastu sklepach Carrefour, a w kolejnych tygodniach będzie wdrażane w kolejnych punktach.

Dzięki współpracy sieci Carrefour i Donateo, pomaganie innym stało się jeszcze łatwiejsze i jeszcze bardziej wygodne. Wspierać organizacje charytatywne można teraz bez konieczności szukania gotówki. Możliwość wpłat za pośrednictwem Donateo dostępna jest w tradycyjnych kasach, wyłącznie przy płatności kartą. Sama operacja nie wpływa, ani na czas zakupów, ani na czas spędzony przy kasie, ponieważ opcja pojawia się na ekranie terminala tuż przed finalizacją płatności. Aby pomóc wystarczy kliknąć - tylko tyle i aż tyle.

Pilotaż aplikacji Donateo trwał w wybranych sklepach Carrefour kilka tygodni. W tym czasie klienci mogli dokładać swoje cegiełki w wysokości 2 zł na działalność Polskiej Akcji Humanitarnej, która skupia się na niesieniu pomocy osobom dotkniętym skutkami klęsk żywiołowych i konfliktów zbrojnych. Bazując na dużym zainteresowaniu i bardzo pozytywnym odbiorze akcji przez klientów, system zostanie wprowadzony docelowo do wszystkich sklepach Carrefour.

- Carrefour od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne. Teraz, wspólnie z Donateo, łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, co umożliwia naszym klientom skorzystanie z prostej i przejrzystej formy przekazywania donacji na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Cieszymy się, że nasz wspólny pilotażowy projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem klientów. W najbliższych miesiącach Donateo pojawi się w kolejnych sklepach, a z czasem we wszystkich punktach Carrefour w całej Polsce – mówi Grzegorz Wazowicz, Menedżer Działu Usług Finansowych, Handlowych i Projektów Specjalnych, Carrefour Polska.

Carrefour od początku swojej działalności w Polsce podchodzi kompleksowo do zaangażowania społecznego. Działania charytatywne koncentruje na trzech kierunkach – lokalnym, centralnym i działalności Fundacji Carrefour. Sieć stale szuka sposobów na poszerzenie zakresu swoich działań na rzecz odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. Carrefour wspiera między innymi organizacje, które pomagają zmagać się z głodem, ubóstwem, przeciwdziałają marnotrawstwu żywności. Hipermarkety i supermarkety Carrefour w całej Polsce angażują się także w organizowane lokalnie zbiórki i działania charytatywne, pomoc hospicjom, domom dziecka, szkołom i szpitalom. Teraz w ramach pilotażu programu Donateo, dzięki wsparciu klientów sklepów Carrefour, pomoc kierowana jest bezpośrednio do Polskiej Akcji Humanitarnej.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.