handel towary konsumpcyjne

Jak po Croissanty, to do Carrefoura! - rogaliki tej sieci wygrywają w teście smaku i jakości

18.07.2022 | Carrefour Polska

Może się wydawać, że popularne francuskie rogaliki w dużych sieciach handlowych smakują tak samo. Nic bardziej mylnego! Jeśli poddać je bezpośredniemu porównaniu, okazuje się, że różnice w smaku, wyglądzie i jakości zawartych składników mogą być znaczące. Według rankingu zorganizowanego przez Akademię Wypieków, najlepiej wypadają croissanty dostępne w Carrefour.

Akademia Wypieków to niezależna firma badająca potrzeby rynku piekarskiego. Od 20 lat analizuje trendy, ocenia jakość produktów i pomaga piekarniom przy wprowadzaniu nowych technologii czy innowacyjnych produktów do swojej oferty. Tym razem specjaliści Akademii Wypieków przeanalizowali croissanty 6 dużych sieci handlowych: Carrefour, Aldi, Auchan, Biedronka, Lidl i Netto. W teście brano pod uwagę 11 kryteriów oceny. Produktz Carrefoura zdobył najwięcej, bo aż 49 na 55 punktów.

Rogaliki z Carrefoura zostały docenione za smak, łatwość krojenia nożem oraz wzbogacenie ciasta o kilka dodatkowych składników, takich jak: słód pszenny, suchy zakwas pszenny orkiszowy oraz ekstrakt słodu jęczmiennego. Kolejnym powodem, dla którego warto wybrać croissanty z francuskiej sieci jest fakt, że podczas gryzienia nie kruszą się, jak przystało na dobre ciasto półfrancuskie.

- Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia. Przykładamy dużą wagę do tego, aby jakość pieczywa na Targu Świeżości Carrefour, była jak najwyższa. Wiemy jak istotne znaczenie ma dla każdego świeżość i smak wypieków, tym bardziej cieszy nas ocena naszych croissantów - mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Handlowy, dz. Produkty Świeże.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.