Nowy Dyrektor Pionu Handlowego w MAKRO Polska
Z dniem 1 lipca br. stanowisko Dyrektora Pionu Handlowego i Członka Zarządu MAKRO Polska obejmie Sławomir Leszczyński. Zastąpi na tym stanowisku Herve Streifera.
Sławomir Leszczyński karierę w strukturach MAKRO Polska rozpoczął w 2015 roku jako Menedżer Kategorii w Dziale Konserwy i Koncentraty Spożywcze. W 2016 roku objął stanowisko Menedżera Działu Marka Własna, a w kolejnych latach wziął odpowiedzialność także za działy Koordynacji Promocji i Transformacji Zakupowej. Od 2020 roku piastuje w MAKRO stanowisko Menedżera Dywizji Handlowej w kategoriach spożywczych i świeżych. Przed rozpoczęciem pracy w MAKRO przez osiem i pół roku związany był z siecią handlową Tesco w Republice Irlandii oraz w Wielkiej Brytanii.
Herve Streifer, który od 2018 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Pionu Handlowego, Aktywacji Klienta i Brandingu oraz Członka Zarządu MAKRO Polska, obejmie stanowisko Senior Vice President Global Food Procurement w METRO AG.
kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl