MAKRO Polska otwiera kolejny sklep ambasadorski ODIDO w nowym formacie
15 czerwca 2022 r. w miejscowości Czarne odbyło się oficjalne otwarcie sklepu ODIDO w nowej, odświeżonej odsłonie. Jest to już trzeci ambasadorski sklep tej sieci, a drugi w formacie familijnym. W nadchodzących latach MAKRO Polska planuje otwierać ponad 200 sklepów rocznie.
Familijny format ODIDO wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy. Uwagę pierwszych konsumentów odwiedzających sklep ODIDO w Czarnem przyciągnęła aromatyczna kawa marki Costa Coffee dostępna na wynos. Docenili oni również szeroki wybór regionalnych wędlin.
Sklep ODIDO w Czarnem prowadzi pan Paweł Kopczak, który jest klientem MAKRO Polska od ponad 20 lat. Ambasadorski sklep w Czarnem będzie stanowił inspirację dla kolejnych klientów, chcących przystąpić do sieci w regionie zachodniopomorskim. – Zdecydowałem się dołączyć do sieci ODIDO, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem – mówi pan Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem. – Dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków. Od kiedy tylko stanął w moim sklepie ekspres, wśród klientów widzę duże zainteresowanie kawą marki Costa, a rozwiązanie z hot dogami pozwala nam na zapewnienie klientom ciepłych przekąsek przez cały dzień. MAKRO zaproponowało również całkowicie nowy układ sklepu, który jest wygodny dla nas i naszych klientów.
W 2021 roku MAKRO Polska otworzyło pierwsze ambasadorskie sklepy ODIDO w nowych formatach miejskim i familijnym. Format miejski stworzony został z myśląo konsumentach, którzy nie mają wiele czasu i zależy im na szybkich i sprawnych zakupach. Asortyment w sklepach w tym formacie to przede wszystkim szeroka oferta przekąsek i gotowych dań do odgrzania w domu. Sklepy w formacie familijnym stawiają przede wszystkim na szeroką ofertę świeżych i regionalnych produktów. Rozwiązania wykorzystane w sklepie w Czarnem podobne są do tych, które zauważyć można w sklepie we Wrzącej, pierwszym ambasadorskim sklepie ODIDO w formacie familijnym.
Stworzona przez MAKRO sieć franczyzowa ODIDO funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2200 sklepów w całej Polsce i jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych pod względem liczby sklepów. ODIDO kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl