nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Kultowy napój Krzyś pomarańczowy w szklanym opakowaniu zwrotnym teraz dostępny w Carrefour

07.06.2022 | Carrefour Polska

Po zeszłorocznym sukcesie związanym z wprowadzeniem do supermarketów i hipermarketów sieci Carrefour wody Jurajskiej 1 l w szklanej butelce, do oferty sieci dołączył napój gazowany Krzyś pomarańczowy, również w szklanym opakowaniu zwrotnymo pojemności 1 litra. Przywracając po wielu latach możliwość zakupu Krzysia pomarańczowego w butelkach szklanych, a jednocześnie wycofując ten produkt w opakowaniu plastikowym ze sklepów Carrefour, sieć chce zachęcić Polaków do reaktywowania tradycji zakupów napojów w butelkach wielokrotnego użytku i tym samym skutecznie ograniczać ilość wykorzystywanego przez Polaków plastiku.

„Krzyś to napój gazowany produkowany na bazie krystalicznej wody mineralnej z Jury i naturalnych soków owocowych. Wyróżnia go mocno pomarańczowy smak, przyjemnie orzeźwiający charakter i zaskakująca „moc bąbelków”.  Napój jest na rynku nieprzerwanie od końca lat 80., dzięki czemu dla wielu konsumentów to smak zapamiętany jeszcze z czasów dzieciństwa. Do dziś chętnie sięgają po niego osoby w każdym wieku” – mówi Marta Gonsior, Brand Manager marki Krzyś.

Obecność Krzysia w szklanej butelce w sklepach Carrefour to wynik proekologicznej polityki sieci realizowanej w duchu zero waste, której efektem jest stałe rozszerzanie gamy produktów dostępnych w opakowaniach szklanych.

„Carrefour jest liderem na polskim rynku pod względem liczby inicjatyw pomagającym klientom ograniczać użycie plastiku. Już w tym momencie można w naszych sklepach kupić do własnego opakowania wszelkie produkty świeże – od sera i wędlin, po warzywa i pieczywo, kosmetyki w płynie i chemię domową korzystając z naszych Eko-Barów, czy kawę do własnego kubka w strefach Smacznie. Umożliwiamy też klientom m.in. zwrot butelek szklanych bez okazywania paragonu zakupu zwracając im pełną kwotę kaucji, dzięki czemu tylko w 2021 roku zaoszczędzili oni ponad 2.000.000 zł – mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska. „Do realizowanych przez nas inicjatyw, we współpracy z marką Jurajska, dołączyliśmy już możliwość zakupu wody, a także od teraz – kultowego napoju gazowanego Krzyś pomarańczowy w szklanych butelkach zwrotnych. Wprowadzając tą ofertę w połączeniu z odbiorem opakowań oraz promocjami na zakupy skrzynkowe, chcemy aktywnie zachęcać Polaków do powrotu do dobrego zwyczaju wybierania napojów w butelkach szklanych. Dzięki temu wspólnie przyczynimy się do poprawy jakości środowiska, w którym żyjemy i pozytywnie wpłyniemy na przyszłość naszej planety” – dodaje Mroczek.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O marca Jurajska

Jurajska S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej oraz napojów produkowanych na bazie tej wody. Od ponad 60 lat jest obecna na polskim rynku wodno-napojowym, dostarczając konsumentom produkty najwyższej jakości. Zakład produkcyjny znajduje się na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, jednym z najczystszych ekologicznie rejonów Polski. W ofercie marki Jurajska oprócz naturalnej wody mineralnej znaleźć możemy owocowe napoje gazowane, kultową oranżadę, orzeźwiające lemoniady oraz napoje typu tonic.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O marca Jurajska

Jurajska S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej oraz napojów produkowanych na bazie tej wody. Od ponad 60 lat jest obecna na polskim rynku wodno-napojowym, dostarczając konsumentom produkty najwyższej jakości. Zakład produkcyjny znajduje się na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, jednym z najczystszych ekologicznie rejonów Polski. W ofercie marki Jurajska oprócz naturalnej wody mineralnej znaleźć możemy owocowe napoje gazowane, kultową oranżadę, orzeźwiające lemoniady oraz napoje typu tonic.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).