handel sprawy społeczne

Sieć ODIDO we współpracy z Fundacją Pro Akademika wspiera uchodźców z Ukrainy

Sieć franczyzowa ODIDO podjęła działania mające na celu niesienie wsparcia uchodźcom z Ukrainy. Działania podjęte zostały we współpracy z należącą do Uniwersytetu SWPS Fundacją Pro Akademika.

 

Sieć sklepów ODIDO zadecydowała, że 3% dochodu ze sprzedaży produktów marki Fine Life przekazane zostanie na Centrum Wsparcia Psychologicznego dla uchodźców z Ukrainy. Działania podjęte zostały we współpracy z Fundacją Pro Akademika, prowadzoną przez Uniwersytet SWPS. Fundacja prowadzi też inne działania, których celem jest wsparcie ukraińskiej społeczności w obecnym czasie, m.in. zapewnienie zatrudnienia pracownikom naukowym z Ukrainy oraz stworzenie programu stypendialnego dla studentów z tego kraju.

 

Prowadząca akcje wsparcia sieć ODIDO to sieć franczyzowa, funkcjonująca na polskim rynku od 2010 roku i  zrzeszająca pod swoim szyldem ponad 2500 sklepów w całej Polsce. Przekazane wsparcie finansowe pochodzi ze sprzedaży produktów Fine Life, które można znaleźć na półkach sklepów pod pomarańczowo-zielonym szyldem.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl