handel budownictwo/nieruchomości

Galerie Carrefour z wysokim poziomem komercjalizacji i nowymi najemcami

18.05.2022 | Carrefour Polska

Carrefour Polska podsumował pierwszy kwartał działalności swoich galerii handlowych na polskim rynku. W tym czasie sieć podpisała 14 nowych umów najmu, z takimi markami jak m.in. Half Price, Monnari, KIK, Empik, Reporter Young czy Pepco. Firma przedłużyła również w tym czasie blisko 40 umów ze swoimi dotychczasowymi najemcami, a także zapowiedziała intensyfikację działań marketingowych w całym 2022 roku.

Carrefour zarządzający w Polsce ponad 230.000 m2 GLA, kontynuuje umacnianie pozycji swoich galerii handlowych na krajowym rynku. W trudnym 2021 roku sieć przedłużyła blisko 120 umów najmu na łączną powierzchnię 13,3 tys. m2 oraz zawarła 44 nowe umowy na łącznie 11,5 tys. m2. Przyczyniły się do tego m.in. bardzo dobre relacje biznesowe sieci z najemcami, które przekładają się na wieloletnią współpracę oraz pozwoliły wspólnie przetrwać trudny okres pandemii.

Ubiegły rok firma zamknęła również z wysokim poziomem komercjalizacji swoich obiektów wynoszącym 97.4%. Jest to wynik wypracowania stabilnej pozycji obiektów na lokalnych rynkach, a także reaktywnego i elastycznego podejścia do zmiennych warunków panujących w branży. Pokazuje to również, że obiekty Carrefour mają ugruntowaną pozycję handlową na mapach miast i dobrze dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix.

Pierwszy kwartał 2022 roku udawania, że galerie handlowe Carrefour przyjęły dobrą strategię na ten rok. W pierwszych trzech miesiącach, Carrefour podpisał 14 nowych umów najmu oraz przedłużył kolejne 40 kontraktów:

- Przedłużenia umów, które udało nam się sfinalizować na taką skalę w post-pandemicznym 2021 roku to dla nas ogromny sukces i satysfakcja, ponieważ pokazują jak dużym zaufaniem darzą nas nasi najemcy. Jesteśmy dla nich stabilnym partnerem, dzięki któremu mogą rozwijać swój biznes i mimo trudnego otoczenia rynkowego generować zyski - mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. W obecnym roku również nie zwalniamy tempa. Podpisaliśmy dotychczas kilkanaście umów na mniejsze i większe powierzchnie w naszych galeriach, prowadzimy dalsze re-komercjalizacje oraz kontynuujemy negocjacje dotyczące przedłużenia istniejących najmów. Inwestujemy też w silny marketing prosprzedażowy, aby zwiększać footfall, a co za tym idzie zadowolenie naszych najemców” – dodaje Karska.  

W tym roku sieci Carrefour udało się rozszerzyć portfolio swoich najemców, m.in. o markę Half Price (Galeria Słowiańska Zgorzelec). Nowe sklepy w galeriach Carrefour otworzą także m.in. Monnari (Galeria Lwowska Zamość, Galeria Zielone Wzgórze Białystok, Galeria Gryf w Szczecinie), KIK (Galeria Zielone Wzgórze Białystok), Pepco i Coral Travel (Galeria Gdańsk Morena) oraz Empik i Reporter Young (Galeria Słowiańska Zgorzelec).

Skuteczny marketing

W ubiegłym roku w galeriach Carrefour zostało zorganizowanych ponad 40 wydarzeń o charakterze marketingowym i promocyjnym, które skutecznie zwiększały odwiedzalność obiektów. W tym roku ich liczba ma ulec zwiększeniu:

- Nasze galerie handlowe cały czas ewoluują, aby nieprzerwanie odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów. Chcemy towarzyszyć im podczas zwykłych zakupów oraz zaproponować ciekawą ofertę rozrywkową. Będziemy kontynuować działania marketingowe, które zwiększają atrakcyjność naszych obiektów i sprawiają, że wizyty w naszych centrach stają się przyjemnym doświadczeniem – podkreśla Ewa Karska.

Sieć zaplanowała na ten rok m.in. wydarzenia z licencjonowanymi markami zabawek, a także cykle eventów na świeżym powietrzu, które będą idealnym dodatkiem do ofert zakupowych poszczególnych galerii. Najbliższe z nich zostaną zorganizowane z okazji Dnia Dziecka na przełomie maja i czerwca br.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.