praca ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

MAKRO Polska dołącza do Klubu Partnerów SGH

MAKRO Polska dołącza do funkcjonującego od 1998 roku Klubu Partnerów SGH. Głównym celem dołączenia firmy do tej wspólnoty jest przybliżenie studentom SGH jej działalności oraz stworzenie nowych możliwości rozwojowych, takich jak udział w stażach i programach menedżerskich.

­

Klub Partnerów SGH to inicjatywa powstała dzięki polskim i zagranicznym przedsiębiorstwom oraz władzom Szkoły Głównej Handlowej. Każda firma i organizacja będąca częścią klubu współpracuje z uczelnią w obszarach employer brandingu i rekrutacji, edukacji i nauki, wzmacnianiu potencjału SGH oraz projektach społecznych. 

 

MAKRO Polska realizuje szereg inicjatyw employer brandingowych, których celem jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju kompetencji i zdobywania wiedzy niezbędnej do pracy w sektorze handlowym. Wśród podejmowanych przez firmę działań znajdują się m.in. programy menedżerskie, rozwojowe oraz szkolenia. Od teraz, udział w niektórych programach prowadzonych przez MAKRO Polska będą mogli brać studenci uczelni SGH.

 

Cieszymy się, że jako pierwsi w gronie reprezentantów sektora handlowego dołączyliśmy  do klubu partnerów SGH – mówi Katarzyna Kosel, Członek Zarządu i Dyrektor Pionu Personalnego MAKRO Polska. W ramach naszej współpracy z uczelnią studenci będą mieli okazję wziąć udział w kluczowych inicjatywach MAKRO takich jak międzynarodowy program menedżerski oraz staże w okresie wakacyjnym, z możliwością kontynuacji współpracy w dłuższej perspektywie. Wspieramy rozwój wewnętrzny i dajemy szansę rozwinąć skrzydła w sektorze wsparcia klientów profesjonalnych. Naszym celem jest budowanie wiedzy na temat modelu B2B w biznesie oraz naszych kluczowych grup klientów takich jak HoReCa (sektor gastronomiczno-hotelowy).

 

Kolejnym kluczowym elementem współpracy SGH i MAKRO Polska jest stworzenie możliwości zdobywania wiedzy o funkcjonowaniu firm w sektorze handlowym i żywnościowym.

 

Osobiście wierzę, że doskonałe doświadczenia akademickie wraz z odpowiednią postawą stanowią kluczowe elementy dla sukcesu w karierze zawodowe – mówi Holger Joeckel, Członek Zarządu i Dyrektor Pionu Finansowego. Z mojej perspektywy, największym aktywem MAKRO jest wspaniała ekipa ludzi, funkcjonująca jako zgrany zespół. Cieszymy się i z przyjemnością będziemy stwarzać studentom SGH nowe możliwości dołączenia do sektora handlowego i udziału w wielu wyzwaniach. MAKRO stwarza szanse rozwoju na takich ścieżkach jak Finansowy Biznes Partner, Analityk Biznesowy, role w Transformacji Cyfrowej, które mogą pomóc w drodze do bycia w przyszłości Dyrektorem Finansowym (CFO).

 

MAKRO Polska dołącza do innych Członków Klubu, wśród których swoje miejsce zajmują firmy z branży FMCG, rynku technologicznego i finansowego, m.in. Santander, Samsung, Deloitte, EY oraz Microsoft.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl