Polacy zakupy kosmetyków planują w Rossmannie
Ze względu na zmieniające się czynniki ekonomiczne, w 2021 roku Polacy z jeszcze większą dokładnością planowali swoje zakupy. Z danych Listonic (aplikacja do tworzenia list zakupowych) wynika, że w zeszłym roku przygotowali oni 5,7 mln list produktów. Zdecydowana większość z użytkowników zakupy kosmetyków planowała w Rossmannie.
Nasza firma jest zdecydowanym liderem wśród drogerii – wynika z „Rankingu popularności sieci handlowych w Polsce” za 2021 rok przygotowanego przez Listonic. To aplikacja na smartfony, dzięki której szybko i łatwo można zaplanować swoje zakupy.
Aż 61 proc. Polaków przyznało w badaniu, że po kosmetyki najchętniej chodzi do drogerii. Z tego grona 92,6 proc. ankietowanych zadeklarowało, że kosmetyczne zakupy planuje właśnie w Rossmannie. Drugie w raporcie było Hebe, którego udział w listach zakupowych wyniósł 4,34 proc. Trzeci był Super-Pharm z udziałem 2,19 proc.
Raport przygotowano po raz siódmy. Zweryfikowano w nim 5,75 mln list zakupowych w 2021 r., z czego 780 tys. zawierało nazwy sieci handlowych. Z aplikacji regularnie korzysta 200 tys. użytkowników. Ponad 26 tys. z nich wskazało w badaniu swoje preferencje dotyczące sieci sprzedaży.
Jakub Jankowski
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113