nowe produkty/usługi handel

Carrefour otwiera największy i najnowocześniejszy hipermarket w Tarnowie

23.03.2022 | Carrefour Polska

W środę 23 marca w Tarnowie otworzył się pierwszy hipermarket sieci. Nowy sklep zajmuje powierzchni 5600 m2 w Gemini Park Tarnów, największym centrum handlowym w regionie. Hipermarket oferuje mieszkańcom pięć razy więcej produktów od klasycznego dyskontu oraz szereg unikalnych w skali kraju konceptów handlowych i nowoczesnych rozwiązań ułatwiających zakupy. W dniu otwarcia na odwiedzających czekają konkursy, warsztaty i dodatkowe atrakcje.

Hipermarket w Gemini Park Tarnów to pierwszy wielkopowierzchniowy sklep sieci Carrefour w mieście, który powstał w miejscu po sklepie Tesco. Po otwarciu stał się największą i najnowocześniejszą przestrzenią handlową z najbardziej różnorodną ofertą na lokalnym rynku. Klienci przez cały rok skorzystają w jednym miejscu z szerokiego asortymentu spożywczego i przemysłowego, w tym nie tylko artykułów sezonowych, ale także stałego asortymentu tekstyliów, wyposażenia domu, artykułów do majsterkowania czy motoryzacyjnych. Zapewni to mieszkańcom regionu większą oszczędność czasu i pieniędzy, jako że nie będą musieli kompletować zakupów w kilku punktach na mapie Tarnowa. Klienci zyskują również dostęp do wygodnych, nowoczesnych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe czy aplikacja Scan & Go umożliwiająca wprowadzanie zakupów do koszyka i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.

Wraz z otwarciem hipermarketu w Gemini Park Tarnów zaoferujemy mieszkańcom całego regionu miasta ponad 22 tysiące produktów spożywczych i przemysłowych, które odpowiedzą na wszelkie potrzeby klientów. Dzięki stale rozwijanej ofercie marki własnej oraz licznym programom i akcjom promocyjnym mieszkańcy Tarnowa i okolic będą mogli zakupić wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie. Osoby odwiedzające nasz hipermarket z pewnością docenią również jego dużą, nowocześnie zaaranżowaną powierzchnię, która ułatwia zachowanie dystansu oraz pozwala szybko i sprawnie zrobić zakupy bez długiego oczekiwania przy kasach. W najbliższych tygodniach uruchomimy również usługę Click & Collect, dzięki której załoga sklepu skompletuje zakupy zamówione przez klienta online i przygotuje je do odbioru we wskazanym punkcie hipermarketu – mówi Dyrektor nowego Hipermarketu Carrefour Tarnów, Radosław Łapczyński.

Specjalne strefy zakupowe

Hipermarket otwarty w Tarnowie to unikalny, autorski format, bazujący na naszych najlepszych doświadczeniach z 25 lat działalności na polskim rynku. Dzięki naszej szerokiej i różnorodnej ofercie dostępnej pod jednym dachem: własnej wędzarni, rozbudowanej ofercie produktów świeżych, czyli dostarczanych codziennie owoców, warzyw, pieczywa, wędlin czy ryb, a także autorskiej zdrowej półce oraz strefom tematycznym mamy możliwość przyciągnięcia do nas na stałe wielu klientów robiących wcześniej zakupy w sklepach dyskontowych – dodaje Radosław Łapczyński.

W tarnowskim hipermarkecie zaprojektowane zostały specjalne strefy tematyczne, które ułatwią logistykę oraz podniosą komfort zakupów klientów. W strefie sezonowej, rozbudowywanej w zależności od aktualnego okresu w roku, klienci znajdą m.in. sprzęt grillowy i rowerowy, który pozwoli skorzystać z cieplejszych miesięcy wiosennych.

Specjalna strefa Outlet zapewni z kolei dostęp do okazji zakupowych nawet o 70% tańszych niż na rynku. Carrefour przygotował w niej szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami. Produkty w strefie OUTLET grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Klienci Carrefour poszukujący wysokiej jakości produktów spożywczych docenią strefę Targ Świeżości oraz strefę Zdrowia z ofertą bio, vege, bezglutenową, bez cukru czy bez laktozy. W ofercie przewidziano ponad 4000 produktów codziennych marki własnej Carrefour objętych gwarancją najniższej ceny. Carrefour przewidział również strefę alkoholi z szerokim wyborem wina, biblioteką alkoholi mocnych oraz piwami rzemieślniczymi.

Strefa tekstylna Tex Carrefour zapewni zaś klientom modne, wysokiej jakości tekstylia zaprojektowane we Francji, które oferowane są w przystępnych cenach. Nie zapomniano również o miłośnikach zwierząt, którzy będą mogli skorzystać ze specjalnej części sklepu z produktami dla pupila.

Na terenie hipermarketu będzie dostępny również punkt gastronomiczny Carrefour Bistro, w którym klienci będą mogli kupić świeże kanapki, przekąski czy kawę.

Bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour

W trosce o środowisko w tarnowskim hipermarkecie przewidziano również szereg rozwiązań, dzięki którym sklep będzie bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci tarnowskiego obiektu będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.

Hipermarket Carrefour w Tarnowie wpisuje się w strategię sieci ciągłych inwestycji w innowacje. W Polsce działają już cztery hipermarkety w nowej odsłonie – w Sosnowcu, Łodzi, Suwałkach oraz Warszawie.

Atrakcje od pierwszego dnia

W dniu uroczystego otwarcia hipermarketu Carrefour 23 marca na odwiedzających czekają liczne powitalne atrakcje. Klienci będą mieć możliwość m.in. wzięcia udziału w konkursie z nagrodami oraz warsztatach wiosennych. Na specjalnym stanowisku można własnoręcznie wykonać m.in. woskowijki służące jako ekologiczne opakowania wielorazowe czy wiosenne wianki.

Od pierwszego dnia działalności hipermarketu klienci mogą skorzystać również z programów sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostaną dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe zakupy.

Otwarcie hipermarketu w Tarnowie

data: środa 23 marca

godzina: 12:00

adres: ul. Nowodąbrowska 127, 33-100 Tarnów

 

Planowane godziny otwarcia sklepu:

od poniedziałku do soboty: 8:00-22.00

niedziele handlowe 8:00-21:00

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.