handel towary konsumpcyjne

Największy i najnowocześniejszy sklep w Suwałkach - hipermarket Carrefour już otwarty

15.12.2021 | Carrefour Polska

W środę 15 grudnia o godzinie 12.00 nastąpiło uroczyste otwarcie hipermarketu Carrefour w mieście. Nowy sklep na powierzchni ok. 3500 m2 zaoferuje mieszkańcom pięć razy więcej produktów od klasycznego dyskontu oraz szereg unikalnych w skali kraju konceptów handlowych i nowoczesnych rozwiązań ułatwiających zakupy. W dniu otwarcia na odwiedzających czekają atrakcyjne rabaty, konkursy i dodatkowe wydarzenia.

Nowy hipermarket w Suwałkach przy ul. Kościuszki to pierwszy sklep sieci Carrefour w mieście, który powstał w miejscu byłego sklepu Tesco. Po otwarciu będzie największą i najnowocześniejszą przestrzenią handlową dostępną dla klientów z najbardziej różnorodną ofertą na lokalnym rynku. Klienci będą korzystać przez cały rok w jednym miejscu z szerokiego asortymentu spożywczego i przemysłowego, w tym nie tylko artykułów sezonowych, ale także stałego asortymentu tekstyliów, wyposażenia domu, artykułów do majsterkowania czy motoryzacyjnych. Zapewni to mieszkańcom regionu większą oszczędność czasu i pieniędzy, jako że nie będą musieli kompletować zakupów w kilku punktach na mapie Suwałk. Klienci zyskają również dostęp do wygodnych, nowoczesnych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe czy aplikacja Scan & Go umożliwiająca wprowadzanie zakupów do koszyka i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.

W Suwałkach zaoferujemy mieszkańcom miasta ponad 22 tysiące produktów spożywczych i przemysłowych, które odpowiedzą na wszelkie potrzeby klientów naszego sklepu w Suwałkach. Osoby odwiedzające nasz hipermarket z pewnością docenią również jego dużą i nowocześnie zaaranżowaną powierzchnię, która ułatwia zachowanie dystansu oraz pozwala szybko i sprawnie zrobić i sfinalizować zakupy bez długiego oczekiwania przy kasach. W najbliższych tygodniach uruchomimy również usługę Click & Collect, dzięki której załoga sklepu skompletuje zakupy zamówione przez klienta online i przygotuje je do odbioru we wskazanym punkcie hipermarketu – mówi Dyrektor nowego Hipermarketu Carrefour Suwałki, Anna Langowska.

Specjalne strefy zakupowe

Dla mieszkańców Suwałk przygotowaliśmy unikalny, autorski format hipermarketu, bazujący na naszych najlepszych doświadczeniach z blisko 25 lat działalności na polskim rynku. Dzięki naszej szerokiej i różnorodnej ofercie dostępnej pod jednym dachem: własnej wędzarni, rozbudowanej ofercie produktów świeżych, czyli dostarczanych codziennie owoców, warzyw, pieczywa, wędlin czy ryb, a także autorskiej zdrowej półce oraz strefom tematycznym mamy możliwość przyciągnięcia do nas na stałe wielu klientów robiących wcześniej zakupy w sklepach dyskontowych – dodaje Anna Langowska.

W suwalskim hipermarkecie zaprojektowane zostały specjalne strefy tematyczne, które ułatwią logistykę oraz podniosą komfort zakupów klientów. W strefie sezonowej, rozbudowywanej w zależności od aktualnego okresu w roku, klienci znajdą w grudniu szeroką ofertę zabawek, dekoracji i smakołyków świątecznych.

Specjalna strefa Outlet zapewni z kolei dostęp do okazji zakupowych nawet o 70% tańszych niż na rynku. Carrefour przygotował w niej szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami. Produkty w strefie OUTLET grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Klienci Carrefour poszukujący wysokiej jakości produktów spożywczych docenią strefę Targ Świeżości oraz strefę Zdrowia z ofertą bio, vege, bezglutenową, bez cukru czy bez laktozy. W ofercie przewidziano ponad 4000 produktów codziennych marki własnej Carrefour objętych gwarancją najniższej ceny. Carrefour przewidział również strefę alkoholi z szerokim wyborem wina, biblioteką alkoholi mocnych oraz piwami rzemieślniczymi.

Strefa tekstylna Tex Carrefour zapewni zaś klientom modne, wysokiej jakości tekstylia zaprojektowane we Francji, które oferowane są w przystępnych cenach. Nie zapomniano również o miłośnikach zwierząt, którzy będą mogli skorzystać ze specjalnej części sklepu z produktami dla pupila.

Na terenie hipermarketu będzie dostępny również punkt gastronomiczny Carrefour Bistro, w którym klienci będą mogli kupić świeże kanapki, przekąski czy kawę. 

Bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour

W trosce o środowisko w nowym hipermarkecie przewidziano również szereg rozwiązań, dzięki którym sklep będzie bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci suwalskiego obiektu będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.

Hipermarket Carrefour w Suwałkach wpisuje się w strategię sieci ciągłych inwestycji w innowacje. W samym listopadzie 2021 roku w Polsce sieć otworzyła trzy hipermarkety w nowej odsłonie – w Sosnowcu, Łodzi oraz Warszawie.

Atrakcje od pierwszego dnia

W dniu uroczystego otwarcia hipermarketu Carrefour 15 grudnia na odwiedzających będą czekały liczne powitalne atrakcje. Klienci będą mieli możliwość m.in. skorzystać ze specjalnych rabatów na wybrane produkty oraz zdobyć bony zakupowe do wykorzystania przy kolejnych odwiedzinach. Przewidziano również występy artystyczne i konkursy dla klientów.

Od pierwszego dnia działalności hipermarketu klienci będą mogli skorzystać również z programów sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostaną dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe zakupy.

 

Otwarcie hipermarketu w Suwałkach

data: środa 15 grudnia

godzina: 12:00

adres: ul. Tadeusza Kościuszki 103, 16-402 Suwałki

 

Planowane godziny otwarcia sklepu:

od poniedziałku do soboty: 7:00-22.00

niedziele handlowe 9:00-21:00

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.