MAKRO Polska kontynuuje rozwój nowego konceptu i otwiera pierwszy ambasadorski sklep ODIDO w formacie miejskim
6 grudnia 2021 r. w Warszawie przy ulicy Filtrowej otwarty został pierwszy sklep ambasadorski ODIDO w formacie miejskim. Jest to kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku detalicznym. W nadchodzących latach MAKRO Polska zamierza otworzyć ponad 200 sklepów ODIDO rocznie w nowych formatach: miejskim oraz familijnym.
ODIDO w miejskim formacie jest rozwiązaniem dedykowanym konsumentom, którzy nie mają wiele czasu i chcą sprawnie i szybko zrobić zakupy. Nowe wyposażenie i wizualizacja, nawigacja ułatwiająca wygodne zakupy, szeroki asortyment dań gotowych, bogata oferta przekąsek, świeżo parzona kawa Costa Coffee oraz atrakcyjna oferta gastronomiczna – tak prezentuje się format miejski nowego ODIDO przy ul. Filtrowej. To kolejny sklep ambasadorski po tym jak 16 października w miejscowości Wrząca koło Łodzi MAKRO otworzyło pierwszy sklep ambasadorski ODIDO w koncepcie familijnym. Format familijny, poza dotychczasową ofertą produktów spożywczych, charakteryzuje się przede wszystkim szerokim asortymentem świeżych owoców i warzyw, bogatą ofertą produktów regionalnych takich jak wędliny, czy sery oraz dużym wyborem zdrowej żywności, a także ciekawą ofertą win.
Oba formaty sklepów, miejski i familijny, powstały w ramach międzynarodowego projektu Elevate, czyli nowej strategii dla sieci ODIDO. Celem tego projektu jest rozwój detalicznych sklepów franczyzowych, poprzez m.in. odpowiednie dopasowanie formatu sklepu do lokalizacji.
– Po sukcesie, jakim było otwarcie pierwszego ODIDO w koncepcie familijnym w miejscowości Wrząca koło Łodzi otwieramy w Warszawie pierwszy ambasadorski sklep w formacie miejskim. Jesteśmy przekonani, że siła programu Elevate pozwoli w kolejnych 3 latach otworzyć 200 sklepów rocznie w nowych formatach. Osiągniemy to dzięki nowoczesnemu podejściu do zarządzania asortymentem i optymalnemu rozplanowaniu przestrzeni sklepowej, co z kolei przełoży się na wygodę robienia zakupów i pozytywne doświadczenie zakupowe klientów. Strategię rozwoju sieci tworzymy wspólnie z naszymi franczyzobiorcami, ekspertami w prowadzeniu swoich sklepów, którzy doskonale rozumieją potrzeby swoich klientów – mówi Marta Plakwicz, Dyrektor Rozwoju Franczyzy i Handlu Detalicznego w MAKRO Polska.
Stworzona przez MAKRO sieć franczyzowa ODIDO funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2500 sklepów w całej Polsce i jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych pod względem liczby sklepów. ODIDO kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format sklepu ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl