wydarzenia handel

Akcja „Zostań świętym Mikołajem” w galeriach handlowych Carrefour

06.12.2021 | Carrefour Polska

Przez dwa grudniowe weekendy w centrach handlowych Carrefour w 9 polskich miastach odbędzie się akcja charytatywna „Zostań świętym Mikołajem”. W ramach 4. edycji wydarzenia klienci będą mogli po raz kolejny spełnić prezentowe marzenia dzieci z lokalnych placówek opiekuńczych.

W galeriach handlowych Carrefour w dziewięciu miastach Polski pojawią się choinki z wyjątkowymi bombkami. W Gdańsku, Szczecinie, Białymstoku, Rybniku, Jastrzębiu-Zdroju, Głogowie, Olsztynie, Chorzowie oraz Zgorzelcu klienci znajdą dekoracje, na których podopieczni lokalnych placówek opiekuńczych zapisali swoje wymarzony prezenty na Święta. Każdy klient będzie mógł wybrać podpisaną bombkę, zakupić zapisany na niej podarunek i zostawić go w dedykowanej strefie. Po zakończeniu akcji wszystkie prezenty zostaną przekazane opiekunom placówek.

Zależało nam, by w tym szczególnym okresie ułatwić naszym klientom dzielenie się dobrem – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. – Dzięki współpracy z wyjątkowymi zespołami placówek możemy kolejny raz wspólnie przynieść radość dziesiątkom dzieci w całej Polsce.

W ciągu ostatnich trzech lat akcja „Zostań świętym Mikołajem” organizowana w galeriach handlowych Carrefour pozwoliła obdarować prezentami około tysiąca dzieci z 8 domów dziecka i placówek opiekuńczych. W tym roku w akcji biorą udział dzieci z Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Chojnie, Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej im. dr Ireny Białówny w Białymstoku, Gdańskiej Fundacji Korczaka "Kochaj i dawaj przykład", Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej DomDziecka.wjastrzebiu.pl, Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Rybniku, Olsztyńskiego Centrum Pomocy Dziecku, Domu Dziecka Pod Lipami w Głogowie, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu oraz Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Chorzowie.

Akcja „Zostań Świętym Mikołajem” odbędzie się w weekendy 11-12.12 oraz 18-19.12.

 

Harmonogram akcji

Szczecin, Galeria Gryf, 11-12 grudnia

Gdańsk, Galeria Morena, 11-12 grudnia

Białystok, Galeria Zielone Wzgórze, 11-12 grudnia

Rybnik, Galeria Śląska, 11-12 grudnia

Jastrzębie-Zdrój, Galeria Zdrój, 11-12 grudnia

Głogów, Galeria Głogów, 18 grudnia

Olsztyn, CH Olsztyn, 18 grudnia

Chorzów, Galeria AKS Chorzów, 18 grudnia

Zgorzelec, Galeria Słowiańska, 18-19 grudnia

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.