handel praca

Carrefour Polska z tytułem „Pracodawca Godny Zaufania”

01.12.2021 | Carrefour Polska

Podczas uroczystej gali XI edycji konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” sieć Carrefour Polska została nagrodzona w kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym. Wydarzenie organizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” miało miejsce w siedzibie KIG w Warszawie.

Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” przyznawany jest firmom i instytucjom, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania – uwzględniając rozwój zawodowy pracowników i ochronę ich praw. W skład Kapituły Konkursu wchodzą przedstawiciele instytucji pozarządowych – organizacji przedsiębiorców, think-tanków i uczelni. W kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym w ramach XI edycji konkursu nagrodę otrzymała sieć Carrefour Polska, która została doceniona m.in. inkluzywny charakter firmy oraz integrację osób z niepełnosprawnościami, które współpracują z siecią od 15 lat.

Cieszymy się bardzo z tego wyróżnienia, ponieważ jest ono potwierdzeniem, że promocja różnorodności w miejscu pracy stała się zauważalnym i ugruntowanym elementem kultury organizacyjnej naszej firmy. W przyszłym roku Carrefour będzie świętował swoje 25-lecie w Polsce. Mamy poczucie, że w tym czasie stworzyliśmy w naszej firmie stabilne i godne zaufania miejsce pracy dla blisko 12.000 pracowników. Mimo, że różnimy się wiekiem, płcią czy doświadczeniem, to potrafimy pracować razem dla dobra naszych klientów i stale podnosić ich zadowolenie z zakupów. Tworząc dynamiczną i inkluzywną firmę, nie boimy się zmian ewolucyjnych i rewolucyjnych. Jestem z tego dumna – powiedziała Justyna Orzeł, Wiceprezes, Dyrektor HR i Sekretarz Generalna Carrefour Polska.

W sklepach Carrefour Polska pracuje obecnie ponad 600 osób z niepełnosprawnościami. Firma była pierwszą siecią handlową w Polsce, która zatrudniła osoby niesłyszące na stanowiskach bezpośredniej obsługi klienta – na stanowisku kasjera. Dzięki nawiązanej współpracy z MIGAM od września 2016 roku każdy hipermarket sieci jest wyposażony w tablet przystosowany do obsługi osób głuchych i słabosłyszących. Carrefour jako jedna z pierwszych sieci w kraju umożliwiła również robienie zakupów osobom poruszającym się z psami przewodnikami.

W tym roku inicjatywa została objęta Patronatem Honorowym przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Ministerstwo Aktywów Państwowych, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Biuro Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.