nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

Płatności zbliżeniowe BLIK w Moim ING

08.11.2021 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski udostępnia wraz z aktualizacją aplikacji mobilnej Moje ING płatności zbliżeniowe BLIKIEM w sklepach stacjonarnych w Polsce i za granicą.

Aby zacząć korzystać z BLIKA zbliżeniowego, wystarczy posiadać konto w ING z aplikacją Moje ING mobile na telefonie z systemem Android z włączoną funkcją NFC. Aktywacja płatności zbliżeniowych BLIK jest dostępna z poziomu szczegółów BLIKA w aplikacji mobilnej. Z tego miejsca można również zarządzać usługą.

Wprowadzenie płatności zbliżeniowych BLIKIEM to efekt wykorzystania technologii Mastercard, która umożliwia płatności zbliżeniowe we wszystkich terminalach płatniczych w Polsce oraz na całym świecie w terminalach zbliżeniowych z logo Mastercard. BLIK zbliżeniowy umożliwia płacenie za zakupy analogicznie jak kartami płatniczymi.

Zbliżeniowy BLIK jest dla użytkowników nowym, dodatkowym rozwiązaniem, które przyśpiesza proces płatności w sklepach stacjonarnych. Aby zapłacić zbliżeniowo BLIKIEM wystarczy odblokować telefon i zbliżyć go do terminala płatniczego – bez konieczności podawania kodu BLIK, połączenia z internetem czy siecią komórkową.

Transakcje realizowane przy użyciu tej metody są bezpieczne – przed każdą płatnością wymagane jest odblokowanie telefonu np. PIN-em lub odciskiem palca.

Możliwość aktywacji Płatności zbliżeniowych BLIK będzie dostępna dla wszystkich klientów w ciągu kilku dni.

Dodatkowe informacje dostępne są tutaj.

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie