sport internet

WP SportoweFakty liderem podczas Igrzysk Olimpijskich

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) w trakcie Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, serwis WP SportoweFakty odwiedziło 8,52 mln realnych użytkowników, plasując go na pozycji lidera. W całej kategorii Sport serwisy Grupy WP również okazały się najlepsze, dotarły łącznie do 8,96 mln kibiców. 

Wirtualna Polska ponownie wyprzedziła konkurencję. Podobnie jak w przypadku mistrzostw EURO 2020 serwisy sportowe WP były najchętniej odwiedzanymi przez kibiców. Zdeklasowały konkurencję pod względem liczby realnych użytkowników (8,96 mln), a także pod względem odsłon (198,3 mln odsłon domenowo i 207,9 mln Grupa WP).

Przygotowane przez dział sportowy newsy, reportaże, wywiady i terminarze sportowych zmagań przyciągnęły do serwisów miliony użytkowników. Bieżące informacje prosto z Tokio przygotowywane przez Grzegorza Wojnarowskiego i Tomasza Skrzypczyńskiego oraz program na żywo „Prosto z Igrzysk” Marcina Musiała pozwoliły fanom sportu z bliska przyglądać się najważniejszym wydarzeniom i zaglądać za ich kulisy. Program wideo wygenerował 24,5 mln odtworzeń. Gościli w nim polscy medaliści oraz znani goście, m.in.: Robert Korzeniowski, Daria Abramowicz, Sofia Ennaoui, Andrzej Person.

W prace przy relacjonowaniu Igrzysk Olimpijskich zaangażowany był ponad 100-osobowy zespół reporterów, wydawców, operatorów, specjalistów obsługi studia. Reporterzy podczas Igrzysk przygotowali 2 tysiące materiałów.

 – To dla nas wielka satysfakcja, że serwis WP SportoweFakty kolejny raz był sportowym serwisem pierwszego wyboru kibiców podczas wielkiej imprezy. Do obsługi igrzysk szykowaliśmy się od wielu miesięcy, postawiliśmy na różnorodność: żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wspaniałą pracę w Tokio wykonali nasi korespondenci Tomasz Skrzypczyński i Grzegorz Wojnarowski, prace redakcji na miejscu w Warszawie koordynowali Rafał Suś, Dawid Góra, Marek Bobakowski i Dominika Pawlik. Już teraz patrzymy na to, co przed nami. Już za moment siatkarskie mistrzostwa Europy, zimowe igrzyska olimpijskie i piłkarskie mistrzostwa świata mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

Przez cały czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski funkcjonował specjalny boks, w którym kibice mogli śledzić najistotniejsze informacje. Sportowe strony o2.pl dostarczały użytkownikom rozrywkowego, lifestylowego kontentu, a dzięki aplikacji WP Pilot można było śledzić wszystkie zmagania na żywo.

Wirtualna Polska od lat wspiera olimpijczyków i towarzyszy im podczas najważniejszych momentów kariery. Jest partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.