wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

ING Gwiazdą Jakości Obsługi 2021

30.06.2021 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2021”, w kategorii „Banki”.

Cieszymy się, że klienci co roku doceniają naszą pracę. To właśnie oni stanowią jej sedno i wytyczają kierunek naszych działań. Chcemy być dla nich partnerem, wspierać w podejmowaniu decyzji finansowych oraz inspirować do świadomego korzystania z życia i pieniędzy. Na ich doświadczenia z nami i jakość obsługi zwracamy szczególną uwagę. Ich uznanie jest więc dla nas niezwykle cenne - powiedział Piotr Gołąbek, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.

Polski Program Jakości Obsługi, wyłania liderów w poszczególnych branżach na podstawie ocen i opinii klientów. Klienci mogą zgłaszać opinie przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej.

Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. 

Więcej na: https://www.jakoscobslugi.pl/artykul/znamy-juz-wszystkie-gwiazdy-jakosci-obslugi-2021

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie