handel styl życia towary konsumpcyjne

Sezon grillowy z Carrefour czas zacząć

29.04.2021 | Carrefour Polska

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez KANTAR na zlecenie Carrefour Polska w kwietniu 2021 br.,  blisko 40% Polaków planuje rozpoczęcie sezonu grillowego w maju. A w Carrefour jesteśmy na to gotowi. W naszych sklepach już od końca kwietnia czeka wszystko to, co potrzebne - do grilla i na grilla.

Grillowanie to okazja do spędzenia czasu na świeżym powietrzu podczas wiosenno-letnich weekendów i wyjazdów. Dlatego zachowując się mądrze, bezpiecznie i ze świadomością, że nie możemy gromadzić się w dużych grupach, przygotowujemy się na inaugurację jednej z ulubionych, polskich tradycji - sezonu grillowego. W sklepach Carrefour, w jednym miejscu i podczas jednej wizyty, klienci znajdą wszystko, co pozwala stać się mistrzem grillowania - zarówno szeroki asortyment produktów spożywczych, jak również ofertę niezbędnych artykułów non-food – sprzętu oraz akcesoriów.

Podążając za trendami i gustami konsumentów, sklepy Carrefour zaopatrzą zarówno tradycjonalistów wiernych mięsnej klasyce – karkówce i kiełbaskom z grilla - którą wybiera 85% grillujących Polaków, jak również odpowiedzą na potrzeby miłośników eko i wege, którzy znajdą w Carrefour inspirującą ofertę produktów wegetariańskich na grilla. Nie zawiodą się poszukujący nowych smaków. A jest ich wśród nas coraz więcej. Według przeprowadzonego badania już 39% Polaków grilluje warzywa i owoce. Wśród oferty marki własnej Carrefour są m.in. szaszłyki z warzyw i owoców, ale także np. krewetki na grilla. A jeśli to jednak zbyt duża ekstrawagancja, to przygotowaliśmy się również na preferujących „drogę środka” – proponując na grilla pieczarki albo świeżego łososia i pstrąga marki Jakość z Natury. W sklepach Carrefour warto szukać oznaczeń Grill Masters, wyróżniających ofertę przygotowaną specjalnie dla wszystkich fanów grillowania.

W Carrefour nie zapominamy również, że ilu grillujących, tyle technik i sposobów przygotowywania  najlepszych dań. Aby nasi klienci mogli grillować tam gdzie chcą i tak jak chcą, zaproponowaliśmy szeroką ofertę niezbędnych artykułów niespożywczych, w której znajdują się nie tylko grille tradycyjne, ale również gazowe, przenośne, elektryczne, patelnie grillowe oraz bogaty asortyment akcesoriów.

Niezależnie od wybranego sposobu grillowania zawsze powinniśmy pamiętać o ekologii. Aby grillowanie było przyjazne środowisku, zamiast plastikowych naczyń jednorazowych proponujemy wybór ich biodegradowalnych odpowiedników. Dlatego w ofercie Carrefour znajdują się m.in. naczynia z papieru, drewna, bambusa, trzciny cukrowej, liści palmowych, kukurydzy.

Na zakupy do Carrefour warto zabrać ze sobą telefon z aplikacją Mój Carrefour. Jej użytkownicy skorzystają z dodatkowych kuponów rabatowych, zniżek w ramach Karty Rodzinka, jak również na produkty marki własnej Carrefour.

Przytoczone badania KANTAR zostały przeprowadzone w kwietniu 2021 roku na próbie 2706 lojalnych i okazjonalnych klientów sieci Carrefour metodą online w ramach ankiety barometru w panelu klientów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

więcej z kategorii handel

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.