nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Strefy OUTLET w kolejnych sklepach Carrefour

31.03.2021 | Carrefour Polska

Carrefour zdecydował o rozwoju testowanego jesienią konceptu stref OUTLET, w których oferuje klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.  Lubiane przez klientów strefy OUTLET wprowadzone zostały do trzech nowych hipermarketów w Warszawie oraz Łodzi.  

OUTLET to specjalnie oznaczone strefy w hipermarketach Carrefour, gdzie czeka na klientów szeroka oferta produktów przemysłowych w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD. Asortyment stref OUTLET nabyć można w cenach rozpoczynających się już od 1,99 zł. Produkty wygodnie grupowane są według cen - do 5, 10, 15 zł, a klienci znajdą tam również strefę okazji oraz super ofert.

Przeprowadzony jesienią w sklepach Carrefour w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku test stref OUTLET pokazał, że koncept wpisuje się w oczekiwania klientów sieci poszukujących korzystnych okazji zakupowych i doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów.

W ostatnich dniach do portfolio sklepów, w których działają strefy OUTLET dołączyły trzy nowe hipermarkety -  w stołecznej Galerii Wileńskiej przy ul. Targowej 72, na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich 126, a także w Łodzi przy ul. Szparagowej 7.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.