handel sprawy społeczne media/marketing/reklama

W Carrefour ceny niskie jak dawniej

11.03.2021 | Carrefour Polska

Cotygodniowe mocne promocje na produkty objęte kampanią „Ceny niskie jak dawniej”, a także 1000 produktów pierwszej potrzeby w niskich cenach – Carrefour stawia na dostępne ceny i dopasowuje ofertę do potrzeb klientów

Zainicjowana na początku roku kampania „Ceny niskie jak dawniej” to długofalowa akcja mająca na celu wprowadzenie atrakcyjniejszych cen na najczęściej kupowane artykuły. W ramach kampanii można kupić m.in. produkty znanych marek dostawców, produkty marki Carrefour, a także artykuły ekologiczne, regionalne i lokalne. Promocje sięgają 30%, a często nawet ponad 40% i charakteryzują się prostymi mechanizmami. Wszystkie te działania to efekt rozmów Carrefour z klientami i wzięcie pod uwagę ich potrzeb i preferencji.

W bieżącym tygodniu w Carrefour, w ofercie specjalnej, można kupić w niższych cenach m.in. kosmetyki (wybrane szampony i dezodoranty), jabłka, pieczarki, wybrane czekolady (-30% na drugi tańszy produkt), wybrane kapsułki do zmywarek, wszystkie komplety pościeli i prześcieradła (w promocji – drugi tańszy produkt 50% taniej), rajstopy i skarpety (damskie, męskie, dziecięce i niemowlęce).

Niezależnie od oferty specjalnej w ramach kampanii „Ceny niskie jak dawniej”, sieć obniżyła ceny na 1000 produktów pierwszej potrzeby, które zostały wskazane przez klientów jako ważne dla nich i najbardziej potrzebne. Zagwarantowanie klientom atrakcyjnych cen na produkty codziennej potrzeby daje klientom pewność, że koszt podstawowych artykułów spożywczych, kosmetyków, chemii gospodarczej oraz karmy dla zwierząt nie nadwyręży zbytnio ich budżetu.

 

- Kampania „Ceny niskie jak dawniej” wkroczyła już w trzeci miesiąc swojego funkcjonowania. Dobrze dopasowana oferta, uwzględniająca opinie i potrzeby klientów oraz komunikacja w mediach, sprawiają, że nasze sklepy są chętnie odwiedzane, a klienci doceniają jej różnorodność, dopasowanie asortymentu i cen – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

W ofercie produktów objętych kampanią „Ceny niskie jak dawniej” nie zabraknie świeżych warzyw i owoców od zaufanych lokalnych dostawców oraz certyfikowanych produktów bio, zgodnie ze strategią Transformacji Żywieniowej, wdrażanej przez sieć od 2018 r. W ramach tej strategii, Carrefour zapewnia konsumentom stały dostęp do wysokiej jakości produktów spożywczych w przystępnych cenach. Kampania „Ceny niskie jak dawniej”, potrwa cały rok, obejmuje wszystkie super- i hipermarkety oraz e-commerce Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.