sprawy społeczne turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Druga edycja akcji #moneypomaga
Serwis money.pl wraz z portalem nocowanie.pl rusza z drugą edycją akcji #moneypomaga. Tym razem wesprze turystykę – w specjalnej sekcji serwisu będą ukazywać się artykuły promujące miejsca noclegowe i obiekty turystyczne.
Celem akcji #moneypomaga jest promocja miejsc, które przez pandemię znalazły się w trudnej sytuacji finansowej. W serwisie ukażą się artykuły zawierające historie ludzi i miejsc, które zachęcą czytelników do odwiedzenia ich tuż po zakończeniu pandemii. Dodatkowo wybrane miejsca otrzymają od serwisu nocowanie.pl 99 proc. rabat na abonament, a jeśli kwatera już znajduje się w serwisie, otrzyma specjalne punkty do promowania swoich usług.
– To już dwa lockdowny za nami, które wyłączyły branżę turystyczną z działania. Nie można było przyjmować gości, nie można było oferować im swoich usług. Ten ostatni był szczególnie bolesny – przypadł w szczycie sezonu zimowego i ferii. Teraz z kolei, gdy zaczyna się robić ciepło, mamy kolejny lokalny lockdown na Warmii i Mazurach, niebawem na Pomorzu. Dlatego właśnie money.pl rusza z akcją #moneypomaga. Chcemy docenić miejsca i ludzi, którzy ucierpieli przez globalną pandemię. – mówi Sebastian Ogórek, redaktor naczelny money.pl i Finanse WP.
Aby zgłosić swój udział w akcji, wystarczy napisać pod adres moneypomaga@wp.pl, opisać swoją pandemiczną historię, dodać zdjęcia i podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres. Money.pl wybierze zgłoszenia, które będą najciekawsze i które najbardziej potrzebują pomocy. Artykuły będą publikowane w ramach dedykowanej sekcji Money.pl #moneypomaga. Całościowe koszty związane z promocją w ramach akcji to jedynie 1 zł + VAT. Zgłoszenia trwają do 26.03.2021.
Każdego dnia money.pl dociera do ponad 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Mediapanelu w lutym 2021 roku serwis odwiedziło 8,7 mln realnych użytkowników.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.