nowe produkty/usługi handel

Carrefour otworzył drugi sklep samoobsługowy

22.12.2020 | Carrefour Polska

Carrefour rozwija koncept innowacyjnych sklepów samoobsługowych convenience i otwiera drugi sklep w tym formacie. Samoobsługowy Carrefour Express zlokalizowany jest w Warszawie przed wejściem do galerii i stacji PKP Warszawa Wileńska. Całodobowy sklep, czynny 7 dni w tygodniu, skierowany jest przede wszystkim do tzw. klientów trafficowych i oferuje około 130 artykułów, w tym produkty świeże i sezonowe.

Ekspansja formatu całodobowych, samoobsługowych sklepów Carrefour Express to wynik realizowania przez sieć strategii omnikanałowości oraz ambicji zapewniania klientom możliwości dokonywania zakupów w najbardziej dopasowany do ich potrzeb sposób. Koncept rozwijany jest w odpowiedzi na oczekiwania współczesnego rynku, a oferta spożywcza zbudowana jest na podstawie preferencji zakupowych klientów convenience i dostosowana jest do potrzeb lokalnych konsumentów. Asortyment sklepu przy Galerii Wileńskiej skierowany jest głównie do tzw. klientów trafficowych, ale wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących artykułów pierwszej potrzeby - na śniadanie, obiad i kolację.

Wśród dostępnych w samoobsługowym Carrefour Express produktów znajduje się szeroka oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, słodycze czy napoje. W sklepie nabyć można również gotowe dania oraz podstawowe produkty obiadowe. Nie brakuje artykułów świeżych, takich jak pakowane jabłka, cytryny, pomidory, pieczywo, a także produktów wymagających przechowywania w lodówce, m.in. wędlin, mięsa, nabiału – jajek Carrefour BIO, mleka, masła, serów, jogurtów. W ofercie znajdują się również artykuły pierwszej potrzeby, w tym cukier, makaron, mąka, ryż. Klienci sklepu nabędą także maseczki higieniczne. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat ze świeżo mieloną kawą, która obecnie sprzedawana jest w zimowej promocji 2 zł za kubek.

Sklep bazuje na technologii automatów sprzedażowych, które dopasowane są do charakteru produktów podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych automatach sprzedażowych. Sklep zaprojektowany został z myślą o pełnej wygodzie klientów. Dlatego w nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów, można skorzystać z pomocy całodobowej infolinii. Samoobsługowy Carrefour Express dostosowano do wymogów sanitarnych i zastosowano w nim rozwiązania umożliwiające klientom dokonywanie bezpiecznych zakupów. Sklep wyposażony jest w dystrybutor z płynem do dezynfekcji rąk, a panele dotykowe podlegają regularnej dezynfekcji.

Partnerem technologicznym Carrefour przy projekcie jest firma MarketLAB - twórca unikalnego interfejsu zakupowego i systemu zarządzania sklepami automatycznymi i maszynami vendingowymi.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.