styl życia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Niezależni tego świata - róbcie swoje. Kolejna odsłona kampanii „Warto robić swoje” z ING

23.10.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Nowa rzeczywistość wpłynęła na pozytywną zmianę naszych postaw w różnych obszarach. ING kibicuje tym zmianom. W najnowszym spocie, konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. A łatwiej robić swoje, gdy aplikacja Moje ING wspiera w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel.

Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej*. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego. Dajemy konkretne narzędzia - bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oszczędzanie daje poczucie niezależności finansowej od wszystkiego co dzieje się wokół. Dzięki temu możemy robić swoje, to w co wierzymy i co jest dla nas ważne. Tak jak bohaterka spotu, którą w robieniu swojego wspiera przyjazna aplikacja Moje ING – pomaga systematycznie oszczędzać na wybrany cel.

Cele oszczędnościowe w aplikacji Moje ING wspomagają automatyczne odkładanie na mniejsze i większe potrzeby. Wystarczy ustalić ważny dla siebie cel, kwotę i czas. Aplikacja przypomina na jakim etapie dążenia do celu jesteśmy. Cele można też zwizualizować, korzystając z galerii zdjęć. To idealne rozwiązanie dla osób, które szukają dodatkowej motywacji do oszczędzania i chcą wyrobić w sobie nawyk systematycznego odkładania.  

Więcej o celach oszczędnościowych w aplikacji Moje ING tu: https://www.ing.pl/lp/cele

Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”: www.ing.pl/lp/porozmawiajmy-o-pieniadzach

Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”

Start kampanii: 18.10.2020

  • Spot „Ziemiocentryk”
  • Spot „Niezależna” 

Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały

Agencje: Brain i GONG

Media: MullenLowe Media Hub

*Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

informacje o firmie