handel internet sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse rolnictwo
Auchan Retail Polska partnerem kampanii #Jabłonki Fundacji State of Poland. Sieć konsekwentnie promuje lokalne produkty i wspiera rodzimych producentów
Sieć Auchan Retail Polska dołączyła do kampanii #Jabłonki, prowadzonej przez Fundację State of Poland. Akcja wzmacnia wizerunek Polski jako kraju kwitnących jabłoni i podkreśla wielopokoleniowe tradycje polskiego sadownictwa. Firma Auchan została wybrana do tej partnerskiej współpracy jako pierwsza i jedyna sieć handlowa w pierwszej edycji kampanii.
Można powiedzieć, że w Auchan mamy słabość do polskich jabłek. Doceniamy fakt, że to właśnie z Polski, największego sadu Europy, pochodzą jabłka o szczególnych walorach smakowych, które cenione są na całym świecie. Dlatego staramy się, aby w sklepach naszej sieci dostępny był jak największy wybór jabłek produkowanych właśnie przez polskich sadowników. Wybieramy przy tym takich dostawców, którzy w najlepszy sposób łączą wielopokoleniowe tradycje lokalnych gospodarstw z wykorzystaniem nowoczesnych metod produkcji rolnej – mówi Radosław Dac, dyrektor produktu w Auchan Retail Polska. Dla Auchan zawsze ważne były relacje z lokalnymi społecznościami i wspieranie polskich producentów. Dlatego z tym większym przekonaniem dołączyliśmy jako partner do tak ciekawej inicjatywy, jaką jest prowadzona przez Fundację State of Poland kampania #Jabłonki. – dodaje.
Sklepy Auchan w całej Polsce włączają się w świętowanie Jabłonek promując najlepsze polskie jabłka, między innymi te oferowane pod marką własną sieci – Pewni Dobrego, pochodzące od polskich sadowników objętych programem Odpowiedzialne Partnerstwo Współpracy.
Świętowanie Jabłonek to nie tylko pikniki i imprezy w malowniczych sadach. Teraz, gdy robi się chłodniej, a nasze jabłka są najsmaczniejsze, chętnie przygotowujemy przetwory z owoców wczesnej jesieni. Konfitury, musy, suszone jabłkowe chipsy, a także szarlotki czy cydry to nasz sposób na zatrzymanie słonecznej energii jabłek, by móc czerpać z niej zimą – mówi Danuta Nierada, Dyrektor Kreatywna Fundacji State of Poland – Bardzo cieszymy się, że w obchody Jabłonek włączyło się Auchan, które zapewnia najwyższej jakości różnorodne odmiany polskich jabłek. Warto zainspirować się bogactwem wyboru i kulinarnie świętować Jabłonki w swoim domu.
Akcja #Jabłonki promowana jest w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej www.auchan.pl oraz jablonki.com.
Auchan Retail Polska aktywnie wdraża kompleksowe działania mające na celu wsparcie społeczeństwa. Zaliczają się do nich działania podejmowane w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, a także troska o ich siłę nabywczą. Wszystkie prospołeczne działania Auchan Retail Polska organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.
O Fundacji State of Poland
Fundacja State of Poland została powołana w 2019 r., by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem. Chcąc utrwalić obraz Polski innowacyjnej i przodującej w wielu dziedzinach, koncentrujemy się głównie na obszarze ekonomicznym i gospodarczym.
Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie. Wśród zrealizowanych przez State of Poland projektów znajduje się m.in. kampania edukacyjna Niepospolita, kampania informacyjna Tax Solidarity oraz szereg działań on-line o charakterze wizerunkowym.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
O Auchan
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
O Auchan
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct