nowe produkty/usługi handel internet towary konsumpcyjne transport

Carrefour Sprint – nowy sposób na szybkie dostawy zakupów spożywczych

12.10.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Sprint – nowy sposób na szybkie dostawy zakupów spożywczych

Carrefour wdraża w obszarze e-grocery nową usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci sieci będą mogli otrzymać zamówione na carrefour.pl zakupy spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet 3 godzin. Inwestycje w obszarze e-zakupów spożywczych to jeden z kluczowych filarów przyjętej przez Carrefour strategii omnikanałowości.

Wiosną br. Carrefour rozszerzył usługę click&collect o zakupy spożywcze umożliwiając swoim klientom odbiór zamówionych na stronie carrefour.pl zakupów spożywczych we wszystkich hiper- i supermarketach sieci. Obecnie Carrefour rozbudowuje click&collect i wprowadza nowy sposób odbioru. W ramach usługi Carrefour Sprint, sieć dowiezie klientom zamówienie e-grocery nawet w ciągu 3h.

- Uruchomienie Carrefour Sprint to następny etap rozwoju naszego e-grocery i ważny element realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości. Zgodnie z naszymi ambicjami chcemy wychodzić naprzeciw, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i oferować im szeroki wachlarz komfortowych rozwiązań ułatwiających proces zakupowymówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. Carrefour Sprint odpowiada na potrzebę zamówienia podstawowych zakupów online dokonywanych na Carrefour.pl i w aplikacji Mój Carrefour, z krótkim czasem ich dostawy do domu. Startujemy w wybranych sklepach najpierw w Warszawie, następnie w Krakowie oraz planujemy sukcesywne rozszerzanie zasięgu Carrefour Sprint o kolejne miasta dodaje M. Sacha.

Carrefour Sprint dostępny będzie w promieniu 5 km od sklepu, w którym usługa ta będzie uruchomiona. Podobnie jak w przypadku click&collect, zamówienie złożone w opcji Carrefour Sprint kompletowane będzie przez pracownika wybranego sklepu, a następnie dowiezione pod wskazany w zamówieniu adres. Usługa uruchomiona zostanie 15 października br. dla klientów mieszkających w pobliżu hipermarketu Carrefour w warszawskiej Arkadii, dzień później zamówienia składać będą mogli klienci zamawiający w promieniu 5 km od marketu Carrefour przy ul. Światowida w Warszawie. 17 października br. Carrefour Sprint uruchomiony zostanie w hipermarkecie Carrefour w warszawskiej Galerii Mokotów, a 19 października br. - w warszawskiej Promenadzie. Do końca października usługa wystartuje w wybranych sklepach w Krakowie oraz Gdańsku.

Aby sprawdzić, czy adres, pod który chcemy zamówić produkty z dowozem Carrefour Sprint, znajduje się w zasięgu usługi, w panelu klienta na stronie carrefour.pl należy w części “sposób dostawy” wpisać swój kod pocztowy.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.