nowe produkty/usługi handel media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Nowa oferta Banku BNP Paribas – starter bankowy na stacjach Shell
Od niedawna klienci odwiedzający wybrane stacje Shell mają możliwość skorzystania z preferencyjnej oferty Banku BNP Paribas, dającej szanse otrzymania 10% zwrotu za zakupy na stacjach Shell. Wybierając starter bankowy BNP Paribas, klienci otrzymają instrukcję otwarcia konta oraz niespersonalizowaną kartę, którą mogą użyć po otwarciu konta, nie czekając na przesyłkę. Zakup takiego pakietu nie rodzi żadnych dodatkowych zobowiązań – jeśli klient nie założy lub nie będzie korzystał z konta, nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.
- We współczesnym świecie nie da się funkcjonować bez dostępu do usług bankowych, a my staramy się ten dostęp maksymalnie uprościć. Wiele osób mieszka zdecydowanie bliżej stacji benzynowej niż oddziału banku. To, co dotychczas wymagało od nich nieco więcej czasu lub podróży do pobliskiego miasta, teraz jest w zasięgu ręki. Starter bankowy jest łatwy w obsłudze i dodatkowo oferuje klientom wymierne korzyści dostosowane do ich potrzeb, w tym przypadku oferuje tańsze zakupy na stacjach Shell – tłumaczy Izabela Bagłaj, Starszy Menedżer Produktu w Banku BNP Paribas.
Aby skorzystać z oferty, klient musi najpierw za pomocą startera bankowego otworzyć konto, a potem przypisać załączona kartę skanując QR code (w online) lub podając jej numer (w oddziale). Dzięki prostej instrukcji dowie się, jak zainstalować aplikację i przejść przez cały – łatwy i w pełni zdalny – proces na swoim smartfonie. Dla klientów, którzy preferują wizytę w oddziale istnieje również taka opcja aktywacji pakietu. Konto wraz z kartą może być otwarte i gotowe do użytku już po kilkunastu minutach. Oferta jest kierowana tylko do nowych klientów banku.
Klienci, którzy w ramach startera bankowego aktywują kartę debetową otrzymają 10 procentowy zwrot wydatków za zakupy na stacjach Shell. W ciągu 12 miesięcy klienci mogą otrzymać łącznie aż 300 zł zwrotu z transakcji.
- W dzisiejszym świecie możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu odgrywa coraz ważniejszą rolę. Dlatego w Shell rozwijamy kolejne partnerstwa, udostępniając naszym klientom nowe, unikalne usługi, które ułatwiają codzienne obowiązki. Na większości stacji klienci mają możliwość odbioru przesyłek DHL, w wybranych punktach Shell znajdują się paczkomaty, a dzięki partnerstwu z Uber Eats hot dogi, zapiekanki, świeże kanapki czy napoje ze stacji można zamawiać do domu. Wieloletnie współprace z BMW i Ferrari zaowocowały w najlepszej jakości paliwa i oleje silnikowe. Teraz razem z BNP Paribas wprowadzamy usługę, która ułatwi zakładanie konta bankowego i pozwoli na oszczędności przy każdej transakcji na naszych stacjach – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.
Pandemia nadaje wielu zmianom technologicznym nową dynamikę. Bank BNP Paribas wprowadza do usług finansowych innowacyjne funkcjonalność, by maksymalnie uprościć kontakt klienta z bankiem i ograniczyć czas, który spędza w oddziale. Bank BNP Paribas w maju br. umożliwił klientom także umówienie się na wizytę w oddziale za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. Bank był pierwszą instytucją finansową na świecie, która wykorzystała popularne narzędzie rezerwacyjne, kojarzone wcześniej głównie z usługami fryzjerskimi czy kosmetycznymi.
Shell to globalna grupa spółek energetycznych i petrochemicznych, zatrudniająca prawie 90 tys. osób i prowadząca działalność w ponad 70 krajach. Shell wykorzystuje zaawansowane technologie i nowatorskie podejście, aby budować zrównoważoną przyszłość energetyczną dla świata. Spółka Shell Polska jest obecna na polskim rynku od 1992 roku. Operuje aktualnie ok. 420 stacjami oferującymi kierowcom najwyższej jakości paliwa. Na stacjach Shell klienci mogą także skorzystać z usług myjni samochodowych, bogatej oferty kawowej i gastronomicznej oraz zrobić zakupy w sklepie ze starannie wybranym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. W 2020 r. po raz 11. Shell został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi, co potwierdza zaufanie klientów do marki. Program lojalnościowy Shell ClubSmart, w ramach którego można wymieniać zebrane w trakcie tankowania i zakupów punkty na wyjątkowe nagrody, jest jednym z najdłużej działających i najpopularniejszych w Polsce: aktualnie aktywnymi członkami programu jest ok. 1 mln klientów. Shell dysponuje również szeroką gamą olejów i smarów do samochodów i dla przemysłu, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych, usług drogowych i innych rozwiązań dla flot w ramach programu Shell Card. Ponadto w Krakowie działa Shell Business Operations, jedno z największych centrów nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce, zatrudniające ponad 4200 pracowników i stanowiące wsparcie dla grupy Shell globalnie w obszarach finansów, logistyki, zakupów, procesów kadrowych, obsługi klientów, jak również w komunikacji zewnętrznej czy wewnętrznej. W 2019 roku praktyki Shell Polska w obszarze zrównoważonego rozwoju znalazły się w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki” W 2018 roku Global Compact Network Poland nadał Shell tytuł Rzecznika Standardu Etyki wyróżniający firmy, które konkurują w oparciu o transparentne zasady biznesowe, wiarygodność i wzajemną odpowiedzialność.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl