handel zdrowie sprawy społeczne

Bezpiecznie w sklepach Carrefour

24.07.2020 | Carrefour Polska

Carrefour konsekwentnie kontynuuje prowadzenie odpowiedzialnych działań, które skutecznie zapewniają bezpieczeństwo klientom i pracownikom sieci. Sklepy Carrefour dostosowane są do wymogów sanitarnych, wdrożono w nich rozwiązania ułatwiające dokonywanie bezpiecznych zakupów, wszyscy pracownicy noszą maseczki lub przyłbice, a sieć stale przypomina i apeluje do klientów o zakrywanie ust i nosa podczas wizyt w placówkach. Działania Carrefour przełożyły się na znaczący wzrost zaufania konsumentów do sieci w czasie pandemii koronawirusa. 

Carrefour pracuje w pełnej mobilizacji, aby oferować swoim klientom najlepsze doświadczenia zakupowe. Od czasu rozpoczęcia pandemii koronawirusa, w zapewnianie klientom jak największego komfortu zakupów na stałe wpisana została również szczególna troska i dbałość o bezpieczeństwo klientów i pracowników sieci. Miało to potwierdzenie już na początku pandemii, m.in. gdy Carrefour jako pierwsza sieć handlowa wprowadził do swoich sklepów przykasowe ekrany pleksi. Wypracowane w czasie kryzysu koronawirusowego rozwiązania i usługi działają we wszystkich sklepach sieci stanowiąc przykład dobrych praktyk, a bezpieczeństwo dokonywania zakupów niezmiennie znajduje  się w centrum uwagi sieci.

Jak wynika z raportu „Zaufanie Polaków do sieci handlowych w czasie pandemii”, zrealizowanego przez agencję Catchers oraz Instytut Badawczy IPC, zaufanie konsumentów do Carrefour zwiększyło się o imponujące ponad 11%. Pomimo obecnego spowolnienia pandemii, Carrefour konsekwentnie kontynuuje podjęte działania i rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w tym dezynfekcji. We wszystkich sklepach Carrefour przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników sklepów Carrefour wyklejone są także odpowiednie linie ułatwiające utrzymywanie odstępu. Dzięki większej powierzchni hiper- i supermarkety Carrefour zapewniają większe dystansowanie społeczne, a co za tym idzie zakupy w takich placówkach są bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań, obok wzrostu zaufania klientów, jest również fakt, że wszystkie formaty sklepów działają bez zakłóceń i żaden ze sklepów sieci nie został zamknięty z powodu pandemii.

Ponadto, Carrefour wprowadził na swojej stronie carrefour.pl narzędzie Traffic Meter, dając klientom możliwość sprawdzenia natężenia ruchu w wybranym przez konsumenta sklepie i tym samym świadomego zaplanowania wizyty w sklepie, gdy ruch jest mniej intensywny. Carrefour nie ustaje również w dynamicznym rozwoju usług e-commerce. We wszystkich super- i hipermarketach sieci wprowadzono możliwość odbioru zakupów spożywczych zamówionych w sklepie internetowym sieci. To usługa click&collect dla zakupów spożywczych, w ramach której pracownicy wybranego sklepu stacjonarnego za darmo skompletują zakupy według złożonego na stronie carrefour.pl zlecenia. Zamówienie odebrać można w punkcie obsługi klienta wybranego sklepu nawet tego samego dnia.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej na https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej na https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.