media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING najlepszym bankiem w Polsce

16.07.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski otrzymał tytuł Poland’s Best Bank w międzynarodowym konkursie Euromoney Awards of Excellence 2020. Jury doceniło efektywność modelu biznesowego banku oraz innowacyjne rozwiązania udostępniane klientom.

Od wielu lat konsekwentnie pracujemy nad tym, aby dostarczać klientom najlepszą jakość obsługi oraz utrzymywać ich satysfakcję na najwyższym poziomie. Dbamy również o zachowanie pozycji wiarygodnego i stabilnego banku, który jest nowoczesny i innowacyjny oraz elastycznie reaguje na zmieniające się otoczenie rynkowe – powiedział Brunon Bartkiewicz, Prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

Kapituła konkursu Euromoney Awards for Excellence wyróżnia najlepsze banki na świecie pod względem świadczonych usług. Jak podaje organizator ING Bank Śląski uzyskał tytuł najlepszego banku w Polsce, dzięki najlepszemu w branży połączeniu wysokiej rentowności, zrównoważonego wzrostu i wyjątkowych innowacji cyfrowych.

W 2019 roku ING Bank Śląski osiągnął bardzo dobre wyniki komercyjne przy zachowaniu wysokiej jakości aktywów oraz wyważonej relacji kredytów do depozytów. Bank wprowadził wiele usprawnień dla klientów w bankowości internetowej i mobilnej, m.in. klienci ING, jako pierwsi w Polsce, mogli skorzystać z Agregatora, czyli podglądu kont i kart z różnych banków w bankowości internetowej. 

Nagrody Euromoney Awards for Excellence przyznawane przez miesięcznik finansowy Euromoney to jedne z najważniejszych wyróżnień w branży finansowej na świecie. Przyznawane od 1992 roku doceniają wybitne osiągnięcia w bankowości. W konkursie oceniane są banki z blisko stu krajów. Nagrody otrzymują instytucje finansowe, które wyróżniają się innowacyjnością, są liderami w swojej działalności i charakteryzują się najwyższym tempem rozwoju na danym rynku.

kontakt dla mediów
Mirella Gmur
Ekspert ds. Komunikacji, ING BANK ŚLĄSKI S.A.
Mirella Gmur

mirella.gmur@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie

więcej z kategorii media/marketing/reklama