wydarzenia handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Wakacje w Carrefour - kuchnie tematyczne, promocje i eventy plenerowe dla klientów

10.07.2020 | Carrefour Polska

Carrefour rozpoczął letnią akcję wakacji w Carrefour “Ceny dla każdego, lato na całego”. Sieć przygotowała dla swoich klientów wyjątkowo szeroką ofertę wydarzeń odbywających się w sklepach Carrefour w całej Polsce, która urozmaici tegoroczne wakacje niezależnie od miejsca ich spędzania. Dodatkowo, akcji towarzyszą atrakcyjne promocje cenowe.

“Ceny dla każdego, lato na całego” to propozycja sieci na czas letnich wakacji 2020, które ze względu na światową pandemię koronawirusa skłaniającą część Polaków do weryfikowania letnich planów i rezygnacji z podróży, mogą okazać się inne niż dotychczas. Naprzeciw temu wychodzi Carrefour zapraszając do uczestniczenia w szeregu wydarzeń odbywających się w sklepach sieci w całej Polsce.

- Tegoroczne lato dla wielu z nas różni się od poprzednich. Jako Carrefour chcemy uatrakcyjnić wakacyjny czas naszym klientom, niezależnie od miejsca, w którym go spędzają.  Dlatego przygotowaliśmy wydarzenia i oferty, które pozwolą m.in. podróżować kulinarnie do wielu regionów świata, ale również poznawać i doceniać polskie smaki, a także miło spędzać czas podczas wydarzeń plenerowych przez sklepami Carrefour - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Program akcji „Ceny dla każdego, lato na całego” budowaliśmy w oparciu o kluczowe dla Carrefour wartości – troskę o zdrowie i bezpieczeństwo, dbałość o niskie ceny oraz promocję lokalnych produktów i wyrobów – dodaje M. Sacha.

Wakacyjne propozycje Carrefour realizowane będą w kilku odsłonach. To wydarzenia i oferty promocyjne pozwalające m.in. na umilenie tęsknoty za letnimi destynacjami, które zabiorą uczestników w kulinarne podróże po różnych zakątkach globu (jak np. Targi kuchni z różnych części świata), ale również pokażą bogactwo polskiej tradycji kulinarnej, lokalnych i regionalnych produktów i wyrobów (np. Targi Produktów Regionalnych). Nie zabraknie również okazji, które pozwolą na miłe spędzenie czasu podczas wydarzeń organizowanych na parkingach sklepów Carrefour, jak np. kino letnie, pokazy mody czy oferta food trucków. Wakacje w Carrefour to również atrakcyjne rabaty cenowe. Wśród nich znajdują się np. oferty dotyczące produktów z logo Carrefour - gwarancja niezmiennej ceny dla 150 produktów marki własnej. Od 15 lipca wystartuje natomiast promocja w aplikacji Mój Carrefour, w ramach której za zrobienie 5 razy zakupów produktów marki własnej za każdorazowo minimum 25 zł, odebrać można e-kupon na dowolne zakupy.          

Do soboty 11.07 w sklepach sieci trwają Targi Świeżych Ryb, które stanowią okazję do poznania morskiej różnorodności, wprowadzenia do swojego menu zdrowych, nadmorskich smaków i przywołania wspomnień nawet najdalszych, egzotycznych wojaży.

17 i 18 lipca Carrefour zaprasza na Targi Produktów Regionalnych, podczas których swoimi wyrobami szczycić się będą nasi rodzimi producenci pozwalając odkryć i przypomnieć sobie z dzieciństwa najsmaczniejsze, naturalne, polskie produkty.

W tym samym czasie Carrefour zorganizuje również pokazy mody swojej marki Tex, w której pod koniec ubiegłego roku prezentowały się kandydatki do tytułu Miss Polski.

Ostatni weekend miesiąca (24-25 lipca) to natomiast czas, w którym Carrefour zabierze swoich klientów w kulinarną podróż na południe organizując w sklepach Targi Kuchni Śródziemnomorskiej, uwielbianej przez Polaków i uważanej za jedną z najzdrowszych na świecie.

Szczegóły oraz lista sklepów biorących udział w powyższych wydarzeniach można sprawdzić na stronie https://www.carrefour.pl/lp-wakacje-w-carrefour. Warto również śledzić na Facebooku profile swoich sklepów Carrefour, gdzie na bieżąco pojawiać się będą informacje o akcjach organizowanych lokalnie.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, Carrefour Polska
Maria Cieślikowska

biuroprasowe@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia