media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse rodzina
ING zachęca do podejmowania z dziećmi tematu finansów w wakacje
ING Bank Śląski rusza z kolejną odsłoną produktową kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której podpowiada jak ogarnąć finanse z Aplikacją Moje ING. W spocie „Wakacje”, bank promuje Konto dla młodych 13-18. Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start” dla nastolatka.
Finanse zajmują spory obszar naszego życia, a umiejętność radzenia sobie z nimi, to jedna z kluczowych, życiowych kompetencji. Badania wskazują, aż 93% uczniów z krajów OECD* deklaruje, że rodzice, krewni i inni dorośli są dla nich podstawowym źródłem wiedzy na temat finansów a wśród tych osób najważniejszą rolę odgrywają rodzice. Jednocześnie młodzież rozwija swoje umiejętności nie tylko poprzez naukę w szkole, rozmowy z rodzicami i obserwowanie ich zachowania, ale także poprzez osobiste doświadczenia. Poziom wiedzy młodzieży jest wyższy, gdy daje się im okazję do doświadczania samodzielności w dysponowaniu własnymi pieniędzmi. Wakacje to idealny moment na to. Dlatego zachęcamy, żeby w czasie wakacyjnego wypoczynku podejmować temat finansów i uczyć dzieci podejmowania pierwszych decyzji w tym obszarze. Zwłaszcza teraz, gdy podchodzimy do życia i wydatków z większą uważnością. Z jednej strony aż 66%** Polaków deklaruje, że będzie szukało oszczędności podczas zakupów większych produktów i usług. Z drugiej strony aż 87%*** planuje spędzić wakacje w Polsce. Żeby lepiej radzić sobie z często ograniczonym budżetem pomocne okazują się rozwiązania, które wspierają i ułatwiają ogarnianie finansów, zarówno dorosłego jak i dziecka. W aplikacji Moje ING, finanse rodzica i dziecka są widoczne w jednym miejscu a funkcjonalności takie jak prośba o przelew nie tylko uczą samodzielnego bankowania ale są też idealnym wstępem do rozmowy na tematy okołofinansowe – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Konto Mobi dla młodych 13-18, to nowoczesne rozwiązanie zarówno dla nastolatka jak i dla rodzica, które aktywnie wspiera ich we wspólnym ogarnianiu finansów. Ich finanse są widoczne w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING. Dzięki powiadomieniom push i dopasowanym funkcjom aplikacji, rodzic może w spokoju czuwać nad finansami dziecka, a ono ma swobodę własnych wydatków i poczucie uczestniczenia w budżecie domowym.
Użyteczną funkcją - zwłaszcza podczas wakacji - jest prośba o przelew BLIK. Nastolatek wysyła do rodzica kwotę, której potrzebuje a rodzic potwierdza ją PIN-em w aplikacji. Pieniądze są natychmiast na koncie nastolatka. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które dodatkowo zachęca do rozmowy i wspólnego podejmowania decyzji finansowych.
Więcej o koncie Mobi dla młodych 13-18 tu: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-dla-dziecka
Link do spotu tu: https://youtu.be/MT-Vm9s3CSo
Kampanię wspiera promocja „50 zł na start”, w której przy otwarciu konta Mobi dla młodych 13-18, można zyskać dla nastolatka 50 zł. Aby skorzystać z promocji wystarczy:
- założyć konto Mobi dla młodych w wieku 13-18, w Moim ING, do 19 sierpnia br.;
- zapisać się do promocji i zaakceptować regulamin w formularzu dołączonym do wniosku o otwarcie konta Mobi, w Moim ING, do 19 sierpnia br.;
- przelać min. 50 zł ze swojego konta w ING Banku Śląskim na Konto dziecka otwarte w promocji lub zrobić nastolatkowi przelew na telefon BLIK, do 19 września br.
Bank wypłaci nagrodę dla nastolatka w wysokości 50 zł, do 3 października br.
Tytuł spotu: „Wakacje” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”
Data emisji spotu: 6 lipca 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)
Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM
Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
Media: MullenLowe MediaHub
*badanie PISA, Instytut Badań Edukacyjnych
** badanie Corona Mood, GFK, maj 2020
***dane Polskiej Organizacji Turystycznej
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101