sport ekonomia/biznes/finanse

Puma sponsorem technicznym Cracovii na kolejne 3 lata

07.07.2020 | Puma

Warszawa, 7 lipca, 2020 r. — PUMA Football i klub piłkarski MKS Cracovia SSA mają przyjemność poinformować o przedłużeniu, obowiązującej od 2017 roku współpracy.  Jeden z wiodących producentów odzieży sportowej na świecie będzie odpowiadał za sprzęt techniczny piłkarzy najstarszego klubu sportowego w Polsce przez co najmniej trzy najbliższe lata.

STROJE ODWOŁUJĄCE SIĘ DO TRADYCJI

Symbolem trwającej współpracy pomiędzy Puma Football a MKS Cracovia SSA jest koszulka domowa, w której piłkarze prowadzeni przez trenera Michała Probierza wychodzą na murawę Stadionu przy ul. Józefa Kałuży 1. Wykonany z najwyższej jakości materiałów i z dbałością o każdy szczegół trykot zachowuje klasyczne dla krakowskiej drużyny kolory. Legendarne już w Polsce biało-czerwone pasy uzupełniają logo marki Puma, herb klubu oraz nazwa sponsora generalnego.

Przedłużenie współpracy z Cracovią, czyli najstarszym klubem w Polsce bardzo nas cieszy. Nawiązując współpracę z klubami, kładziemy duży nacisk na historię, która w przypadku Pasów jest bardzo bogata. Cieszy nas, że tak wspaniali kibice, przez kolejne trzy lata będą mogli razem z nami świętować sukcesy. Wiem, że klub ma wielkie plany na sezon 2020/2021 i jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu – komentuje Area General Manager Eastern Europe marki PUMA, Jan Sochor.

Trzyletnia współpraca z Pumą to czas, który obydwu stronom przyniósł wiele korzyści. Bardzo cieszymy się z tego, że tak rozpoznawalna marka zdecydowała się na jej kontynuację. Puma to sponsor wielkich, europejskich klubów - pozostanie w gronie współpracowników tej firmy to duże wyróżnienie. - komentuje Wiceprezes Zarządu MKS Cracovia SSA, Jakub Tabisz.

Koszulka meczowa jest dostępna w oficjalnych sklepach MKS Cracovia SSA.

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.