nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Serwis money.pl wspiera małe firmy

Money.pl będzie przez cztery tygodnie publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Do akcji #moneypomaga może zgłosić się każda firma, która ze względu na pandemię, znalazła się w trudnej sytuacji. Koszt opublikowania artykułu to symboliczna kwota 1 zł + VAT.

#moneypomaga banner

Mali przedsiębiorcy mogą zaprezentować swoją firmę na łamach największego serwisu biznesowego w Polsce. Wystarczy krótko opisać prowadzoną działalność i dlaczego to właśnie ona potrzebuje pomocy. Zgłoszenia o długości maksymalnie 1000 znaków należy przesyłać pod adres e-mail: moneypomaga@wp.pl do 7 czerwca 2020.

Kapituła money.pl wybierze zgłoszenia i skontaktuje się z tymi firmami, które najbardziej potrzebują pomocy. Po zakwalifikowaniu, firmy otrzymają prośbę o przesłanie propozycji artykułu opisującego swoją działalność wraz ze zdjęciami oraz nagraniem wideo, jeśli się na takie zdecydują. Money.pl zastrzega sobie prawo do opracowania przesłanych materiałów.

Pandemia dotknęła niemal każdą gałąź gospodarki, wiele firm musiało zmienić profil działalności lub ją zawiesić. Czas kryzysu to jednak najlepszy moment na współpracę i solidarność w biznesie, dlatego poprzez tę akcję chcemy udzielić wsparcia małym i średnim przedsiębiorcom, którzy będą mogli dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona użytkowników money.pl – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Od 18 maja w każdym dniu roboczym serwis zaprezentuje jedną firmę. Artykuły będą publikowane w ramach dedykowanej sekcji #moneypomaga przez cztery tygodnie. Koszt opublikowania artykułu to symboliczna kwota 1 zł + VAT. Pełny regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://bit.ly/2Ll7ewO.

money.pl każdego dnia dociera do prawie 1,5 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w kwietniu 2020 r. serwis odwiedziło 9,2 mln realnych użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.