internet technologie ekonomia/biznes/finanse

Konto na selfie w ING

11.05.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozszerzył zakres usługi zdalnego zakładania rachunku za pośrednictwem bankowości mobilnej Moje ING. Wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie jest teraz dostępna zarówno dla użytkowników smartfonów z systemem IOS nie niższym niż 10.3, jak i Android nie niższym niż 6.0.

Aplikacja mobilna Moje ING prowadzi użytkownika krok po kroku. Wystarczy, że pokaże do kamery telefonu obie strony swojego dowodu osobistego, a następnie podczas „selfie” wykona kilka ruchów głową. Założenie rachunku zostanie potwierdzone w kilka godzin, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Login do swojej bankowości klient dostanie sms-em, a kartę dostarczy kurier na wskazany adres.

Zdalna identyfikacja nowego klienta ING jest oparta na metodach biometrycznych. W tej metodzie porównywane są rysy twarzy użytkownika z tymi widniejącymi na fotografii w dowodzie tożsamości.

Wideoweryfikacja jest kolejną metodą identyfikacji tożsamości podczas zakładania rachunku przez klienta. Dotychczas klienci ING Banku Śląskiego mogli korzystać z poniższych rozwiązań przy zdalnym otwieraniu rachunku:

  • przelew na 1 zł – w tej metodzie klient potwierdza swoją tożsamość na podstawie przelewu z innego konta (5 wybranych banków);
  • wizyta kuriera − w tej metodzie tożsamość klienta potwierdzi kurier, który przyjedzie pod wskazany przez klienta adres;
  • oddział – w tej metodzie klient potwierdza swoją tożsamość w dowolnym oddziale banku.
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie