nowe produkty/usługi handel środowisko naturalne/ekologia

Wkrótce drugi sklep pod szyldem Carrefour BIO w Warszawie

29.04.2020 | Carrefour Polska

Carrefour BIO, który powstał w odpowiedzi na realizowaną przez sieć strategię transformacji żywieniowej, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów. Dlatego w pół roku po otwarciu pierwszego sklepu z certyfikowaną żywnością ekologiczną, Carrefour Polska zapowiada uruchomienie kolejnej placówki w tym formacie w Warszawie.

Nowy sklep powstanie wkrótce w jednym z warszawskich osiedli mieszkaniowych na Bemowie i udostępni klientom większość rozwiązań sprawdzonych na Marszałkowskiej 87, np. sprzedaż produktów sypkich na wagę w duchu less waste. Powiększeniu ulegnie natomiast powierzchnia sprzedaży, dzięki czemu sklep będzie mógł zaoferować jeszcze więcej produktów świeżych, takich jak owoce i warzywa, które stanowią najpopularniejszy asortyment w sklepie Carrefour BIO. W jego ofercie znajdą się również produkty marki własnej Carrefour BIO, a także artykuły niespożywcze, np. certyfikowane kosmetyki i ekodetergenty. Dzięki temu nowy sklep będzie miejscem przyjaznym dla rodzin, które przeważają wśród okolicznych mieszkańców.

Ideą bliską sieci jest również demokratyzacja bio, czyli powszechny dostęp do produktów ekologicznych. W Carrefour BIO obowiązują nie tylko ceny dla każdego, ale również transparentna polityka cenowa. Dlatego klienci mogą sprawdzić na wybranych etykietach produktowych, jaką część ceny stanowi np. koszt produkcji i transportu, a jaką marża handlowa. Równocześnie sklep oferuje przede wszystkim artykuły pochodzące z Polski, dzięki temu sieć może wspierać rozwój małych producentów ekologicznych.

Carrefour Polska rozpoczął już rekrutację pracowników do nowego sklepu, kierując swoją ofertę do osób zainteresowanych promocją zdrowej diety, opartej na produktach certyfikowanych, którym bliski jest też ekologiczny styl życia.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour


Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.


Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour


Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.


Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.