internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
WP z dedykowaną sekcją interaktywną i programem wideo dla marki Wawel
Wawel i Wirtualna Polska nawiązały roczną współpracę w ramach kampanii Dobre Składniki. W specjalnej sekcji interaktywnej pojawią się historie i pomysły na spędzanie różnych świąt w kalendarzu. Powstanie również 8 odcinków programu kulinarnego „Smacznego na…”.
Kampania Dobre Składniki trwa od 2017 roku. Jej celem w przygotowanym serwisie WP jest edukacja w zakresie rozszyfrowywania etykiet artykułów spożywczych i produktów wykorzystywanych w produkcji słodyczy. W ramach współpracy z WP ruszyła specjalna sekcja interaktywna, w której prezentowane są materiały eksperckie, wyprodukowano program kulinarny z Natalią Paździor „Tradycyjnie pyszne” oraz zorganizowane zostały również konkursy. Wszystkie działania podkreślają rolę poszukiwania zdrowych składników w produktach spożywczych.
Współpraca została przedłużona o kolejny rok. W sekcji specjalnej pojawią się nowe materiały eksperckie oraz historie i pomysły na celebrowanie różnych świąt, które odpowiedzą również na wyzwanie wspólnego spędzania czasu głównie w domach. Wirtualna Polska produkuje również nowy program kulinarny „Smacznego na…”, prowadzony przez Gosię Rudzińską, entuzjastkę zdrowego trybu życia, która z widzami dzieli się pasją do gotowania. W programie pojawią się przepisy na zdrowe i proste dania na każdą sytuację i porę dnia. Pierwszy odcinek „Smacznego na dzień dobry!” jest już dostępny w serwisie WP Wideo.
– Wszystkie nasze słodycze powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Wyeliminowaliśmy barwniki i sztuczne aromaty oraz emulgator E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Takie właśnie podejście do tworzenia naturalnych i innowacyjnych produktów mocno wyróżnia nas na rynku, zatem z dumą mówimy o tym wszystkim miłośnikom słodyczy – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.
– W kampanii Wawel stawiamy na interaktywną, storytellingową formę przekazu. Cenne informacje na temat tego z czego zrobione są słodycze, jak czytać etykiety i które składniki naprawdę są dla nas dobre publikowane są w profesjonalnych, a jednocześnie łatych w odbiorze artykułach i galeriach. Przekaz wzmacnia również dedykowany cykl wideo – mówi Joanna Bychawska, Head of Strategy and Operations w WP.
Dedykowana sekcja specjalna: http://dobreskladniki.wp.pl
Materiały eksperckie: http://tm.dobreskladniki.wp.pl
Pierwszy odcinek programu „Smacznego na…”: https://bit.ly/2X9ZqVB
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.
Wawel to jedna z najstarszych firm produkujących słodycze w Polsce. Od 1898 roku skutecznie łączy moc tradycji z wyczuciem współczesnych gustów. Tworzy naturalne i innowacyjne słodycze dostępne na co dzień. Stale doskonali produkty, korzystając z wiedzy i doświadczenia pracowników oraz osiągnięć nauki i techniki. Od 2008 roku firma prowadzi fundację „Wawel z Rodziną”, która kontynuuje wieloletnią tradycję działalności charytatywnej oraz wspiera i udziela pomocy najbardziej potrzebującym rodzinom i dzieciom.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl