zdrowie sprawy społeczne towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Przyłbice od Wirtualnej Polski trafią do dziesięciu szpitali

WP dołącza do grona firm wspierających medyków, którzy każdego dnia walczą ze skutkami pandemii. W ramach akcji #PodarujPrzylbiceSzpitalowi tysiąc przyłbic trafi do 10 szpitali jednoimiennych lub przeznaczonych do walki z koronawirusem.

Przyłbice od WP 1Specjalistyczny sprzęt medyczny i akcesoria ochronne to kluczowe środki niezbędne do walki z pandemią koronawirusa. Przyłbice w połączeniu z innym sprzętem ochronnym niwelują ryzyko zakażenia się pracowników służb medycznych. Dlatego dużą pomocą są akcje drukowania czy wycinania elementów przyłbic z różnych projektów dostosowanych do potrzeby chwili.

Wirtualna Polska dołącza do wsparcia i na początek przekaże szpitalom łącznie tysiąc przyłbic medycznych zakupionych na koszt firmy. Wkrótce znajdą się w 10 ośrodkach ulokowanych m.in. we Wrocławiu, Grudziądzu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Kędzierzynie-Koźlu, Poznaniu czy Elblągu.

Wirtualna Polska aktywnie wspiera walkę z pandemią już od kilku tygodni. W ramach akcji #WspieramSzpitale pośredniczymy w wymianie kontaktów i potrzeb. Udostępniamy informacje o zapotrzebowaniu poszczególnych szpitali, by każdy, kto tylko może, mógł włączyć się w pomoc. Teraz sami dołączamy do działań i przekazujemy tysiąc przyłbic do 10 szpitali. Doceniamy wysiłek całego personelu medycznego, jaki każdego dnia wkłada w opiekę nad nami i naszymi najbliższymi. Mamy nadzieję, że dodatkowe przyłbice pomogą im samym zachować bezpieczeństwo – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Przyłbice od WP 2Przyłbice od Wirtualnej Polski zostaną przekazane w ramach akcji #PodarujPrzylbiceSzpitalowi. Jej celem jest pomoc publicznym placówkom medycznym i służbom mundurowym w zapewnieniu im przyłbic ochronnych niezbędnych podczas walki z COVID-19. Akcja działa w serwisie Facebook, każdy może ją również wesprzeć poprzez wpłatę na stronie https://zrzutka.pl/podarujprzylbiceszpitalowi. Przyłbice od WP wyprodukowała firma Top Design z Gdańska.

Pandemia to wyjątkowa sytuacja, z którą muszą mierzyć się wszyscy Polacy. Dziennikarze WP cały czas przygotowują materiały służące edukacji, zachowaniu bezpieczeństwa, zachęcające do pozostania w domu, niespotykania się i załatwiania tylko niezbędnych potrzeb. Najświeższe informacje można znaleźć m.in. w sekcji specjalnej na Stronie Głównej WP oraz w programie specjalnym „Koronawirus”, który emitowany jest od poniedziałku do piątku o godzinie 13:50 na Stronie Głównej WP oraz w Telewizji WP.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w lutym 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w lutym 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.