Klienci Rossmanna mają więcej czasu na wybór ulubionej organizacji
Trwa czwarta edycja programu "Pomagamy jak umiemy". Klubowicze Rossmanna wybierają organizacje z całej Polski, którym chcą przekazać zbierane podczas zakupów punkty. Zdecydowaliśmy się wydłużyć im czas na wskazanie swojej ulubionej instytucji. Klienci mogą to zrobić do 3 maja włącznie. Pod koniec roku Rossmann zamieni te punkty na produkty warte 3,5 mln zł. Trafią one do 157 instytucji charytatywnych w kraju.
Na początku roku pracownicy Rossmanna wskazali organizacje w swoich regionach, którym ich zdaniem warto pomóc. Były to m.in. domy dziecka, samotnej matki, hospicja czy schroniska dla zwierząt. Od 13 marca na naszej stronie rossmann.pl/pomagamy jest dostępna lista wszystkich organizacji biorących udział w tegorocznej, czwartej już edycji "Pomagamy jak umiemy".
Od początku roku klienci, pokazując podczas zakupów aplikację Rossmann PL zbierają na swoich kontach punkty. Od połowy marca mogą wybrać jedną z instytucji np. ze swojego regionu, albo z innej części Polski, której pod koniec naszej akcji przekażą zgromadzane punkty. Rossmann zamieni te punkty na produkty: pieluchy, środki czystości, karmę. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty przekażemy jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robi on zakupy.
Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma. 31 października zakończymy zbieranie punktów. Wtedy będziemy mogli podać jakie kwoty przypadły na poszczególne instytucje. Planujemy, że do końca roku wszystkie organizacje dostaną wybrane wcześniej przez siebie produkty.
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113