internet ekonomia/biznes/finanse
Zmiany w aplikacji i bankowości Moje ING
ING Bank Śląski zmienił menu oraz panel użytkownika Mojego ING zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w systemie bankowości internetowej. Zmiany obowiązują od 5 kwietnia 2020 r.
Najważniejsze zmiany dostępne dla użytkowników obejmują:
- utworzenie Profilu użytkownika – miejsce, w którym klient może m.in. zmienić swoje dane osobowe, ustawienia systemu, sprawdzić wiadomości od banku oraz skorzystać z sekcji Kontakt i pomoc. Profil użytkownika znajduje się w prawym, górnym rogu strony po zalogowaniu;
- rozdzielenie Danych i Ustawień na Moje dane i Ustawienia – dzięki temu użytkownicy widzą uporządkowane dostępne opcje, ograniczone liczbowo w poszczególnych zakładkach;
- pogrupowanie usług - ułatwienie płatności, zarządzanie finansami, dokumenty, a poszczególne z nich zostały krótko opisane;
- zmianę kolorów niektórych przycisków - np. „Wyloguj” na niebieski, a powiadomienia na fioletowy – większy kontrast kolorów ułatwia korzystanie z systemu osobom z wadami wzroku.
Po zmianach użytkownicy bankowości internetowej Moje ING oraz Moje ING mobile łatwiej skorzystają z podstawowych funkcji – przelewu, historii, ustawień oraz szybciej odnajdą interesujące ich produkty i usługi.
kontakt dla mediów

Ewa Szerszeń
ewa.szerszen@ing.pl
tel: +48 22 820-4117
tel: +48 605-169-041
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Ewa Szerszeń
ewa.szerszen@ing.pl
tel: +48 22 820-4117
tel: +48 605-169-041