handel internet media/marketing/reklama
Wygodnie, bezpiecznie, online. Marka Klif solidarna z najemcami w obliczu pandemii
Galeria Klif z Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie ruszyły z akcją wspierającą najemców i ich sprzedaż internetową. Dzięki akcji “Wygodnie, bezpiecznie, online” można kupować w ulubionych sklepach, a lojalni klienci marki Klif mogą liczyć na prezent.
Ogłoszony przez rząd stan epidemii stawia w trudnej sytuacji zarówno sklepy, jak i właścicieli galerii handlowych, a także samych klientów. Aby ich wesprzeć, marka Klif przygotowała specjalną akcję w której 77 sklepów z Galerii Klif w Gdyni i 58 sklepów z Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowanej zakładce na stronie Klifu umożliwi dostęp do swoich sklepów online. Klienci Klifów będą mogli robić zakupy w swoich ulubionych salonach i dostać za to wyjątkowy bonus.
Jak to działa?
Na stronie www.klif.pl znajdują się linki do wszystkich salonów Galerii Klif i Domu Mody Klif, które mają swoje sklepy internetowe. Klient, który dokona zakupów online, będzie mógł odebrać kartę zakupową Klifu. Co istotne, kartę będzie można zrealizować w obu Klifach po ustaniu pandemii. Wartości kart i limity, uprawniające do nagrody, opisano w zasadach akcji na stronie gdynia.klif.pl/listasklepówonline.
Informacje o dostępnych sklepach i ich najciekawszych ofertach będą na bieżąco pojawiały się na profilach facebookowych Galerii Klif i Domu Mody Klif. Właśnie tam znajdują się główni odbiorcy akcji. Profile marki Klif w mediach społecznościowych gromadzą łącznie 74 tys. użytkowników.
- Pragniemy wesprzeć naszych najemców w kontakcie z Klientami. Jest to pewna rewolucja bo dotąd obie formy handlu rywalizowały ze sobą - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Teraz jest ten czas na połączenie sił i wspieranie się nawzajem. Strona umożliwia sklepom weryfikację, skąd wchodzą klienci i pomoże wypromować sprzedaż online zarówno mniejszym jak i większym najemcom.
Marka Klif kontra koronawirus
Marka Klif zareagowała na sytuację natychmiast po pojawieniu się informacji o ryzyku epidemii koronawirusa, w pierwszej kolejności wyposażając obiekty w środki do dezynfekcji, a zmieniając organizację galerii handlowych, by zapewnić klientom maksymalne bezpieczeństwo. Akcja Wygodnie, bezpiecznie, online jest kolejnym etapem walki z konsekwencjami izolacji, który wspomoże najemców i pomoże im zachować kontakt z klientami, a jednocześnie pozwoli klientom na zakupy w ulubionych sklepach bez wychodzenia z domu.
informacje o firmie
***
Galeria Klif i Dom Mody Klif
Marka Klif pochodzi z Gdyni i mieści się w dwóch lokalizacjach - klienci mają do dyspozycji Dom Mody KLif w Warszawie oraz Galerię Klif w Gdyni. Od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej. W Domu Mody Klif w Warszawie znajduje się jedyny w Polsce salon LG Brand Store.
Obecnie w warszawskim Klifie działają 104 sklepy, wśród których znajdziemy salony zarówno polskie, jak i oferujące międzynarodową modę. W Domu Mody Klif w Warszawie znajdziemy m.in. Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, United Colors of Benetton. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour i Salad Story.
W gdyńskiej Galerii Klif jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home.
informacje o firmie
***
Galeria Klif i Dom Mody Klif
Marka Klif pochodzi z Gdyni i mieści się w dwóch lokalizacjach - klienci mają do dyspozycji Dom Mody KLif w Warszawie oraz Galerię Klif w Gdyni. Od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej. W Domu Mody Klif w Warszawie znajduje się jedyny w Polsce salon LG Brand Store.
Obecnie w warszawskim Klifie działają 104 sklepy, wśród których znajdziemy salony zarówno polskie, jak i oferujące międzynarodową modę. W Domu Mody Klif w Warszawie znajdziemy m.in. Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, United Colors of Benetton. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour i Salad Story.
W gdyńskiej Galerii Klif jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home.