nowe produkty/usługi technologie towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

OPPO prezentuje nową serię flagowych smartfonów Find X2 jako wsparcie dla globalnych wysiłków popularyzujących 5G. Przedstawia także urządzenie 5G CPE czyli hub komunikacyjny oferujący różnorakie zastosowania w erze inteligentnej łączności, jak również ogłasza projekt integrujący międzynarodowych operatorów telekomunikacyjnych w celu wspólnego przyspieszenia wdrożenia sieci 5G

06.03.2020 | OPPO

Warszawa, 6 marca 2020r. — Firma OPPO oficjalnie zaprezentowała dziś nową serię flagowych smartfonów. W skład serii Find X2 wchodzą modele: Find X2, Find X2 Pro i Find X2 Pro Automobili Lamborghini Edition. Urządzenia wyposażone w najnowocześniejsze technologie, potwierdzają zaangażowanie OPPO w dziedzinie rozwoju segmentu flagowych smartfonów 5G. Firma OPPO przedstawiła również OPPO 5G CPE Omni, czyli urządzenie abonenckie 5G oferujące - tak dla operatorów jak i klientów - ogromne możliwości w zakresie komunikacji z wykorzystaniem 5G.

Przy tej okazji przedstawieni zostali także nowi uczestnicy inicjatywy „OPPO 5G Landing Project” — 11 międzynarodowych operatorów, współpracujących nad przyspieszeniem komercyjnego wdrożenia sieci 5G na całym świecie.

Brian Shen, Vice President and President of Global Marketing w OPPO, powiedział: Premiera serii OPPO Find X2 dowodzi potencjału i determinacji OPPO do produkcji urządzeń najwyższej klasy. Jako że rok 2020 będzie symbolicznym startem dla uruchomienia sieci 5G na świecie, pragniemy współpracować z międzynarodowymi partnerami nad popularyzacją łączności 5G. Mamy w tym kontekście wizję wspierania użytkowników w drodze do lepszej codzienności z różnorakim wykorzystaniem inteligentnych urządzeń” 

Find X2, czyli coś dla użytkowników oczekujących najwyższej jakości

Urządzenia z serii Find X2 to najnowsza propozycja z oferty innowacyjnych produktów OPPO. Wyposażone w ekran Ultra Vision o rozdzielczości QHD+, częstotliwości odświeżania 120 Hz, pozwala użytkownikom korzystać z najlepszego obrazu. Smartfony z serii Find X2 należą do pierwszych współpracujących z platformą procesora Qualcomm Snapdragon 865 i umożliwiają komunikację w dwóch trybach 5G. Urządzenia pozwalają również korzystać z najszybszej na rynku technologii ładowania baterii - 65W SuperVOOC 2.0. Oferują także unikalne możliwości w zakresie fotografii i video dzięki najpotężniejszej do tej pory optyce i doskonałemu systemowi.

Firma OPPO zapowiedziała też, że brytyjski aktor Eddie Redmayne zostanie nowym ambasadorem marki na świecie. Głębokie oddanie sztuce oraz odwaga, z jaką aktor bada i przekracza granice, współgrają z nieustającym dążeniem OPPO do doskonałej synergii estetyki i innowacyjnych technologii.

Nowy produkt abonencki 5G CPE i pierwszy inteligentny zegarek OPPO zapoczątkowują wielodostępowy ekosystem inteligentnych urządzeń

Konsumenci oczekują od producentów zaspokajania ich rosnących wymagań w ramach doświadczeń integrujących różne produkty. OPPO od samego początku nie było tylko producentem telefonów komórkowych. Smartfony firmy pełnią najważniejszą rolę w zapewnianiu dostępu do sieci, ale OPPO nieustannie bada i rozbudowuje ekosystem różnych urządzeń oraz technologii.

Podczas dzisiejszej prezentacji OPPO przedstawiło również urządzenie o nazwie OPPO 5G CPE Omni. Wyposażone w modem Snapdragon X55 oraz inteligentne anteny OPPO O-Reserve 5G oraz O-Motion 360° 5G umożliwia pobieranie danych z maksymalną szybkością 7,5 Gb/s w sieci 5G. Urządzenie wspiera Wi-Fi 6 oraz jest kompatybilne z protokołami BLE 4.1 i ZigBee 3.0, zapewniając użytkownikom płynną łączność 5G do różnych zastosowań. Do sprzedaży trafi najpierw w Europie Zachodniej oraz regionie Azji i Pacyfiku.

OPPO rozszerza inicjatywę 5G Landing Project

Jako pionier technologii 5G, OPPO promuje komercyjne wdrożenia łączności 5G w różnych aspektach, takich jak opracowywanie patentów na standardy 5G, badania i rozwój technologii, opracowywanie scenariuszy użycia oraz współpraca branżowa. W lutym 2019 r. firma OPPO zainaugurowała OPPO 5G Landing Project w celu współpracy z operatorami nad szybszym wdrożeniem komercyjnym sieci 5G.

Firma OPPO przedstawiła w czasie swojego wydarzenia 11 partnerów - czołowych operatorów globalnych, którzy dołączyli do programu: China Mobile, China Telecom, China Unicom, Orange, Vodafone, Deutsche Telekom, Telefonica, Telcel, Bouygues, SFR i Salt. Współpraca z nimi będzie dotyczyć aspektów technicznych, produktowych i rynkowych w celu zapewniania konsumentom na świecie najwyższej klasy doświadczeń opartych o 5G.

OPPO już teraz współpracuje z ponad 30 globalnymi sieciami mobilnymi w zakresie rzeczywistości 5G, a swoje produkty wykorzystujące sieć piątej generacji dostarcza do ponad 10 krajów i regionów na całym świecie

OPPO planuje w najbliższym czasie zainwestować 50 mld RMB (około 7 mld USD) w opracowywanie kolejnych imponujących produktów oraz rozwój pionierskich technologii związanych z inteligentną łącznością. Nowe kategorie produktów, nieustanne działania budujące markę oraz współpraca z czołowymi partnerami z branży świadczą o tym, że OPPO wkracza na prestiżowe rynki, oferując najwyższej klasy produkty i usługi coraz kolejnym użytkownikom na świecie. 

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.